netweek - Competence Center στη Θεσσαλονίκη ιδρύει η Deloitte Ελλάδας

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Στόχος η ανάσχεση του brain drain με τη δημιουργία 200 νέων θέσεων εργασίας ως το 2020

Competence Center στη Θεσσαλονίκη ιδρύει η Deloitte Ελλάδας

31 Ιανουαρίου 2018 | 12:34 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: innovation,New Business

Τη δημιουργία πρότυπου κέντρου τεχνογνωσίας στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε σήμερα ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO της Deloitte Ελλάδας, σε ενημέρωση προς τον Τύπο.

Το Alexander Competence Center, το οποίο στεγάζεται ήδη στο Τεχνολογικό Πάρκο Θεσσαλονίκης, θα απασχολεί νέα στελέχη της εταιρείας και απόφοιτους πανεπιστημίου με προοπτικές εξέλιξης, με σκοπό να εργαστούν πάνω σε έργα τεχνολογικής καινοτομίας. Στόχος της Deloitte είναι να στελεχωθούν 200 νέες θέσεις εργασίας μέχρι το 2020 –κίνηση που συνιστά αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της Deloitte κατά 30%. Σύμφωνα με τον Δ. Κουτσόπουλο, το υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο της Θεσσαλονίκης και η πολυπολιτισμικότητα της πόλης την καθιστούν εξαιρετική έδρα για το πρότυπο κέντρο τεχνογνωσίας της εταιρείας, το οποίο στόχο έχει την ανάληψη έργων και από τη διεθνή αγορά.

Μέσω του Alexander Competence Center, η Deloitte υποστηρίζει την επιχειρηματικότητα και την απασχόληση στην Ελλάδα, καθώς η εταιρεία επιθυμεί να συμβάλλει στην ανάσχεση του brain drain. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η λεγόμενη τέταρτη βιομηχανική επανάσταση αναφέρθηκαν πολλάκις στο πλαίσιο της ενημέρωσης. Η Deloitte αναγνωρίζει την ανάγκη εκπαίδευσης νέων επαγγελματιών πάνω στις σύγχρονες επιχειρησιακές τεχνολογίες, καθώς, όπως τονίστηκε «η τεχνολογία πλέον μετασχηματίζει ακόμα και τις λεγόμενες ‘παραδοσιακές’ υπηρεσίες, όπως είναι τα φορολογικά και η ελεγκτική». Η Deloitte εκτιμά ότι η έμφαση που δίνει ως οργανισμός στην τεχνολογία αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για αυτή.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778