Το μέλλον των τραπεζικών οργανισμών στην εποχή του ψηφιακού «μετασχηματισμού» και οι νέες τάσεις στη retail banking στρατηγική αποτέλεσαν τα κυριότερα θέματα συζήτησης του 12ου Bank Management Conference, στις 7 Οκτωβρίου, το οποίο παρακολούθησαν περισσότερα από 170 ανώτατα και ανώτερα στελέχη του ελληνικού τραπεζικού χώρου.

Ο τραπεζικός κλάδος σήμερα αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από «εναλλακτικούς» παρόχους υπηρεσιών, από e-wallets και εικονικά νομίσματα μέχρι crowdfunding πλατφόρμες χρηματοδότησης και social insurance. Σύμφωνα με τα όσα παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, οι ελληνικές τράπεζες, μέσα στα επόμενα χρόνια, θα βρεθούν αντιμέτωπες με τις προκλήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες που δημιουργεί το digital disruption. Η ταχύτατη διάδοση του e-banking και του mobile banking αλλάζει τα δεδομένα στη retail banking στρατηγική και των ελληνικών τραπεζών, καθώς όλες πλέον προσανατολίζονται σε μετακίνηση των απλών τραπεζικών συναλλαγών στα ηλεκτρονικά δίκτυα και σε αναγωγή του καταστήματος σε κέντρο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών για χρηματοοικονομικές αποφάσεις.