Το πιο σημαντικό IT Project του 2016 για την L’Oreal Hellas, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, έχει επιχειρηματικό προσανατολισμό.

Συγκεκριμένα, η L’Oreal Hellas σκοπεύει να επεκταθεί στο χώρο του retail με ένα συγκεκριμένο της brand, ανοίγοντας νέα καταστήματα ανά την ελληνική επικράτεια. Αυτά τα καταστήματα θα χρησιμοποιούν cutting-edge τεχνολογίες, όπως Digital Signage (Weezago), Cisco Meraki, Purple WiFi, TC Group People Count και Mood Media, ενώ θα διασυνδέονται με το Group L’Oreal μέσω μισθωμένου κυκλώματος και υποδομής vDSL. «To project ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο και περιλαμβάνει τη συνεργασία διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας (όπως Marketing, Finance, Sales, Legal, Warehouse/Logistics καθώς και του ΙΤ).

Οι κυριότερες προκλήσεις που καλούμαστε να διαχειριστούμε αφορούν το Service Clientele, το Stock Management, το Cash Management και τη απομακρυσμένη υποστήριξη των καταστημάτων σε σχέση με τις ΙΤ υποδομές» δηλώνει στο ΝetFAX ο Βασίλης Τσιρώνης, Service & Delivery Manager της L’Oreal Hellas. Η επίδραση στη λειτουργία της εταιρείας θα είναι μεγάλη καθώς δημιουργείται ένα νέο κανάλι διανομής, με την L’Oreal Hellas να γίνεται πλέον και end-seller, αποκτώντας απευθείας επικοινωνία με τον τελικό καταναλωτή.

Στόχος είναι τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος να πραγματοποιηθούν στο πρώτο τρίμηνο του 2017. Για το 2017 η L’Oreal Hellas έχει προγραμματίσει τη μεταφορά της virtual server υποδομής της στο IaaS Data Center του Group L’Oreal στη Γαλλία, όπως και την αντικατάσταση της υφιστάμενης υποδομής PBX με την αξιοποίηση των Unified Communications, με σκοπό να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία και ευελιξία στο εργασιακό της δυναμικό.