Για την ανθεκτικότητα και την υγιή οικονομική θέση του δικτύου ΓΕΡΜΑΝΟΣ, την προστιθέμενη αξία για τον Όμιλο ΟΤΕ, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η νέα ψηφιακή εποχή, αλλά και τους στόχους για το 2017, μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ ο Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, Πέτρος Παπαγγέλης.

Παρά το δύσκολο περιβάλλον, που έχει επηρεάσει την αγοραστική δύναμη και αποτυπώνεται και στην αγορά λιανικής, το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρουσίασε ανθεκτικότητα και το 2016, διατηρώντας υγιή οικονομική θέση. Μιλώντας για την προστιθέμενη αξία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στον Όμιλο ΟΤΕ, ο επικεφαλής του δικτύου επεσήμανε ως πλεονέκτημα της αλυσίδας την εγγύτητα (βρίσκονται σχεδόν σε κάθε περιοχή και κάθε γειτονιά), συμπληρώνοντας ότι η ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί «αιχμή του δόρατος» του Ομίλου ΟΤΕ στην αγορά λιανικής.

Όσον αφορά στις online πωλήσεις, που φαίνεται να κερδίζουν έδαφος, σημείωσε ότι η ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν αντιμετωπίζει το e-shopping ως απειλή για το φυσικό κατάστημα και γι’ αυτό δίνει μεγάλη έμφαση στην ανανέωση του ηλεκτρονικού καταστήματος germanos.gr, απ’ όπου ξεκινά το «ταξίδι» των πελατών του Δικτύου. Το σημαντικότερο είναι «να μην επαναπαυόμαστε στο γνωστό και να βλέπουμε τις προκλήσεις της νέας ψηφιακής εποχής ως ευκαιρία να γινόμαστε όλο και πιο πελατοκεντρικοί και συνάμα ανθρώπινοι», τόνισε.

Το 2017, όπως υπογράμμισε ο κ. Παπαγγέλης, στόχος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι να παραμείνει ο Νο1 προορισμός τεχνολογίας, αποτελώντας one-stop-shop, με μεγάλη γκάμα προϊόντων και άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης. Σημαντικό κομμάτι αυτού, είναι η καθιέρωση των Tech Experts, των εξειδικευμένων συμβούλων με άριστη γνώση των τεχνικών χαρακτηριστικών και της συνδεσιμότητας των προϊόντων τεχνολογίας, που θα βοηθούν τους καταναλωτές να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν με βάση τις ανάγκες τους.