Στο πλαίσιο εκδήλωσης για εκπροσώπους του Τύπου που έλαβε χώρα χθες στο ξενοδοχείο New Hotel στην Αθήνα, όπου λανσαρίστηκε το νέο Huawei P smart, η εταιρεία ανακοίνωσε την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά smartphones για το μήνα Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με τον Lin Bing, Country Manager, Devices – Huawei Ελλάδος «Η Huawei μετά από μια επιτυχημένη στρατηγική 2 ετών βρέθηκε τον Δεκέμβριο στην 1η θέση με μερίδιο αγοράς 24,7%, ενώ παρουσίασε εντυπωσιακή άνοδο και στο brand consideration το οποίο αποδεικνύει στην πράξη την αναγνώριση από το καταναλωτικό κοινό και τη δυναμική της εταιρείας στην Ελλάδα». Η ανάπτυξη της εταιρείας στην αγορά smartphones τη τελευταία διετία ήταν εντυπωσιακή: από 4,2% το 2015 σε 12,6% το 2016 και 17% το 2017 (+19,4% τον Οκτώβριο, +23,2% το Νοέμβριο και +24,7% το Δεκέμβριο), κατακτώντας συνολικά τη δεύτερη θέση στην αγορά για το 2017. Όπως ανάφερε στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager της Huawei Ελλάδος «αυτή η επιτυχία σε έναν από τους σημαντικότερους μήνες της χρονιάς είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς σπάσαμε ένα μονοπώλιο πάνω από 7 χρόνων… Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια πελατοκεντρική φιλοσοφία, διαθέτει στην αγορά καταπληκτικά προϊόντα και καινοτομεί συνεχώς. Επενδύουμε πολύ στο R&D και αυτό φαίνεται ότι αποδίδει».

Huawei P Smart: The FullView revolution
Ένα μεγάλο μέρος της εκδήλωσης αφορούσε την παρουσίαση του νέου P Smart smartphone της εταιρείας, το οποίο ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά από την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου. Πρόκειται για ένα smartphone μεσαίας κατηγορίας, λεπτό και κομψό, με εστίαση σε σχεδιαστικές λεπτομέρειες και την FullView οθόνη (5,65”, 18:9) της Huawei. «Το FullView experience αποτελεί τη νέα τάση για το 2018, προσφέροντας στους χρήστες ένα μεγαλύτερο εύρος θέασης» σημείωσε ο Π. Δρακόπουλος. Πρόκειται, άλλωστε, για το πρώτο τηλέφωνο μεσαίας κατηγορίας που προσφέρεται με αυτή τη δυνατότητα.

Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της συσκευής περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η λειτουργία split screen (που χωρίζει την οθόνη σε δύο τμήματα για multitasking), διπλή κάμερα, λειτουργία face beauty (για ωραίες selfies), λήψη φωτογραφίας με μια κίνηση του χεριού, ειδικό software για καλύτερες selfies, 3GB RAM, 32GB χωρητικότητα (επεκτάσιμη στα 256GB), motion control, quick share photos, τεχνολογία αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος νέας γενιάς και ταυτόχρονη σύνδεση σε δύο συσκευές ταυτόχρονα μέσω Bluetooth.

“Addicted to you”
Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παρουσίαση των δράσεων που τρέχει η Huawei στην ελληνική αγορά στο πλαίσιο εορτασμού της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου. Με αφορμή την έρευνα που έτρεξε σε πολλές χώρες η εταιρεία σχετικά με τη χρήση των κινητών τηλεφώνων και το πόσο εθισμένοι είναι οι χρήστες σε αυτά, η Huawei θέλει να περάσει μέσα από τις δράσεις της το μήνυμα ότι «αυτό που μας εθίζει δεν είναι η τεχνολογία, αλλά οι άνθρωποι με τους οποίους μας ενώνει». Γι΄ αυτό το σκοπό τρέχει ήδη την καμπάνια «Addicted to you», μέσα από την οποία θέλει να δείξει ότι η τεχνολογία είναι ένα μέσο για τον εθισμό μας με τους αγαπημένους μας ανθρώπους. Ήδη έχει ανεβάσει ένα σχετικό βίντεο στο YouTube, ενώ ειδικά για την ελληνική αγορά τρέχει μια σειρά δράσεων.

Lin Bing: «Η επιτυχία μας αποτελεί τη συνιστώσα πολλών παραγόντων»
Απαντώντας σε ερώτηση για το αν η επιτυχία της Huawei οφείλεται στις προσφορές και εκπτώσεις που έτρεξε το τελευταίο διάστημα, ο Lin Bing τόνισε ότι η επιτυχία αποτελεί τη συνιστώσα πολλών διαφορετικών παραγόντων. Όπως είναι η εστίαση της εταιρείας στα smartphones, το ισχυρό της R&D, το brand consideration και το κτίσιμο εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό. «Στην Ελλάδα προσπαθήσαμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και να βρούμε – όπως σε κάθε χώρα – τους τοπικούς ήρωες (όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο) και να τους μετατρέψουμε σε πρεσβευτές των προϊόντων μας στην αγορά» σημείωσε ο L. Bing. «Πιστεύουμε στη χώρα και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτήν. Φέτος ακόμα περισσότερο». Σημειώνεται ότι η Huawei αναπτύχθηκε το 2017 στην ελληνική αγορά ,όσον αφορά την καταναλωτική αγορά , κατά 40%, ενώ ο στόχος για φέτος είναι μια ανάπτυξη της τάξης του 30-40%. Η μερίδα του λέοντος ανήκει βέβαια στα κινητά, με το ποσοστό των smartwaches και των tablets να παραμένει χαμηλό, ωστόσο, πρόθεση της εταιρείας είναι να ενισχύσει φέτος τη θέση της και σε αυτές τις αγορές.