netweek - Η Τράπεζα Πειραιώς γίνεται GR.EC.A. Partner

Σάββατο, 23 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Στρατηγικός στόχος η υποστήριξη και ανάπτυξη του κλάδου ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας

Η Τράπεζα Πειραιώς γίνεται GR.EC.A. Partner

30 Μαΐου 2018 | 13:38 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Banking / Finance Σχετικές Εταιρίες: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Η Τράπεζα Πειραιώς και ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Ε.Σ.Η.Ε. (Greek Ecommerce Association - GR.EC.A.) προχώρησαν στη σύναψη συνεργασίας που έχει ως στρατηγικό στόχο την υποστήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις e-payments και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, όσο και στην ενημέρωση των καταναλωτών για την ασφάλεια, τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Ο Σπύρος Αρμενιάκος, επικεφαλής της Διεύθυνσης Merchant Acquiring & ePayments της Τράπεζας Πειραιώς, δήλωσε σχετικά: «Η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει στη διαρκή εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, λειτουργώντας με άξονα τον πελάτη έναντι του μοντέλου με επίκεντρο το προϊόν. Ως βασικός συμμετέχων στο οικοσύστημα πληρωμών, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε -σε στενότερη πλέον συνεργασία με τον GRECA- στην κατεύθυνση της ενημέρωσης καταναλωτών, φορέων και επιχειρήσεων, ώστε να δημιουργηθεί ένα ακόμα πιο αναβαθμισμένο περιβάλλον ηλεκτρονικών πληρωμών, με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, νέες δυνατότητες και εξατομικευμένες λύσεις».

Ο Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος του GR.EC.A. δήλωσε ότι «Η συνεργασία μας με την Τράπεζα Πειραιώς στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει σημαντικά το έργο του Συνδέσμου στην εκπαίδευση των επαγγελματιών και την ενημέρωση των καταναλωτών, ώστε να ενισχυθεί το αίσθημα καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο eCommerce. Παράλληλα, η εκτεταμένη υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πληρωμών από τους καταναλωτές θα βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και θα περιορίσει τις αθέμιτες πρακτικές στο εμπόριο».

Netweek Online( 30 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778