netweek - Ολοκληρωμένο σύστημα ΙοΤ για «απλούς» χρήστες από τη Vodafone

Σάββατο, 23 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Μεγαλύτερη προστασία, σιγουριά και ασφάλεια για την οικογένεια, τα κατοικίδια και το αυτοκίνητο, με τη σειρά προϊόντων V by Vodafone

Ολοκληρωμένο σύστημα ΙοΤ για «απλούς» χρήστες από τη Vodafone

8 Μαρτίου 2019 | 18:05 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες

Ανεβαίνοντας στο «κύμα» του ΙοΤ για «απλή» καταναλωτική χρήση (για επαγγελματική το έχει κάνει από καιρό), η Vodafone Ελλάδας παρουσίασε χθες για πρώτη φορά επισήμως και στη χώρα μας τη σειρά προϊόντων V by Vodafone, με στόχο να προσφέρει περισσότερη προστασία, σιγουριά και ασφάλεια για όλη την οικογένεια, τα κατοικίδιά της, το αυτοκίνητο, αλλά και κάποια πολύτιμα αντικείμενα.

Η νέα σειρά επιτρέπει στους καταναλωτές – πελάτες της εταιρείας να συνδέουν ένα σύνολο από συμβατές συσκευές (οι πρώτες πέντε παρουσιάσθηκαν χθες) απλά και γρήγορα στην παγκόσμια IoT πλατφόρμα της Vodafone, αξιοποιώντας τη νέα κάρτα V-Sim , ώστε να τις διαχειρίζονται από τα κινητά τους τηλέφωνα, μέσα από ειδική εφαρμογή.

Οι συνδυασμοί συσκευών-υπηρεσιών, που δίνουν λύση σε υπαρκτά προβλήματα της καθημερινότητας παρέχοντας πολλές δυνατότητες στους χρήστες τους, είναι η V-Kids Watch (με στόχο την αυξημένη προστασία και ασφάλεια των παιδιών), V-SOS Band (για τους ηλικιωμένους), V-Auto (για το αυτοκίνητο), V-Multi Tracker (για αντικείμενα) και V-Pet Tracker (για τα αγαπημένα μας κατοικίδια).

Η σειρά -της οποίας η εμπορική διάθεση έχει ήδη ξεκινήσει σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες- βασίστηκε για τη δημιουργία της και την επιλογή των χαρακτηριστικών της στα αποτελέσματα πανευρωπαϊκής έρευνας αγοράς σε 8.000 νοικοκυριά, που έθεσαν ως προτεραιότητες την ασφάλεια, την οικονομία και την καλύτερη αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου. Το μοντέλο διάθεσης περιλαμβάνει τόσο την αγορά της συσκευής (πχ. για το ρολόι-άγγελο φύλακα των παιδιών, το κόστος είναι 130 ευρώ), όσο και μια μηνιαία συνδρομή (3-5 ευρώ), για τη σύνδεση στο δίκτυο (και την εφαρμογή) της εταιρείας.

Προφανώς οι τιμές αυτές θα μειωθούν με την πάροδο του χρόνου και την αύξηση των χρηστών, όπως συμβαίνει σε κάθε νέα τεχνολογία. Για την ώρα, το σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει με άλλους παρόχους (καθώς η τιμολόγηση γίνεται μονάχα από τη Vodafone), αλλά -όπως αποκάλυψε ο Άρης Γεωργόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας σε ερώτηση του NetFAX- η εταιρεία είναι ανοικτή σε μελλοντικές συνέργειες. Άλλωστε, συνεργασία ήδη υπάρχει σε θέματα κάλυψης, καθώς τα σήματα των συσκευών της σειράς μεταδίδονται ακόμα κι από (τα λίγα) σημεία, όπου δεν υπάρχει ικανοποιητική ποιότητα στο δίκτυο της Vodafone.

Netweek Online( 8 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778