netweek - Η Ηuawei Ελλάδας στα κορυφαία After Sales Services της Ευρώπης

Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Στις τρίτες πρώτες χώρες στην περιοχή CEE και Nordic

Η Ηuawei Ελλάδας στα κορυφαία After Sales Services της Ευρώπης

16 Μαΐου 2019 | 00:34 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες

Στο πλαίσιο εκδήλωσης για δημοσιογράφους που έλαβε χώρα την περασμένη εβδομάδα στο Huawei Exclusive Service Center στην Αθήνα, στην οποία συμμετείχε και το NetFAX, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της υπηρεσίας τεχνικής υποστήριξης της Huawei στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στους παραβρισκόμενους ο Κωνσταντίνος Καράμπελας, Διευθυντής Customer Service για την Ελλάδα και την Κύπρο, η ομάδα Service της Huawei Ελλάδος βρέθηκε ανάμεσα στις τρεις καλύτερες στο region (CEE και Nordic / Κεντροανατολική Ευρώπη και Σκανδιναβική χερσόνησο), με το δείκτη ικανοποίησης για τη χώρα μας να είναι πολύ υψηλός (89% σύμφωνα με το Huawei HiCare app).

Στόχος της εταιρείας είναι να φέρει όσο γίνεται περισσότερο κόσμο στα κέντρα εξυπηρέτησής της, παρέχοντάς τους απευθείας υποστήριξη. «Περίπου το 40% της εξυπηρέτησης των πελατών μας γίνεται απευθείας από εμάς, είτε μέσα από τα καταστήματά μας είτε μέσω της υπηρεσίας Pick Up & Return, όπου παραλαμβάνουμε και επιστρέφουμε δωρεάν τη συσκευή από το χώρο του πελάτη» τόνισε ο Κ. Καράμπελας.

Όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση, ενώ η επισκευή από ένα κατάστημα λιανικής μπορεί να κρατήσει 15-20 ημέρες, η Huawei Ελλάδος έριξε το 2018 αυτό το χρονικό διάστημα στις τρεις ημερολογιακές ημέρες για το 78% των συσκευών που παραλαμβάνει. Το Μάρτιο 2019 το ποσοστό αυτό είχε αυξηθεί στο 90%, ενώ στόχος είναι να αυξηθεί ακόμα περισσότερο.

Ο Κ. Καράμπελας έδωσε στοιχεία και για την υπηρεσία Same Day Repair, η οποία εγκαινιάστηκε πριν δύο χρόνια, επιτρέποντας την επισκευή την ίδια ημέρα. «Εκεί που ήταν στο 85% το πρώτο τρίμηνο του 2019, έφτασε στο Μάρτιο στο 90% και τώρα το έχουμε φτάσει στο 93%».

Η εταιρεία αποφάσισε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο αυτή την υπηρεσία και να την πάει στη μια ώρα: «Ξεκινώντας το Φλεβάρη, αυτή η υπηρεσία έτρεχε το Μάρτιο με 78%, ενώ θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο εντός των προσεχών ημερών. Επιπλέον, το 86% των επισκευών γίνεται εντός δίωρου για όσους πελάτες χρησιμοποιούν τα Exclusive Service Center μας…» ανάφερε ο Κ. Καράμπελας, συμπληρώνοντας ότι η οδηγία από το region είναι να αυξηθεί αυτό το ποσοστό ακόμα περισσότερο.

Σύμφωνα με το Κ. Καράμπελα, «η ποιότητα των προϊόντων της Huawei είναι τέτοια που δεν παράγει μεγάλο όγκο στα κέντρα εξυπηρέτησης. Για παράδειγμα, ενώ το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην Ελλάδα αυξήθηκε στο 26% (α’ τρίμηνο 2019) από το 20% (α’ τρίμηνο 2018), δεν παρατηρήθηκε καμία διαφορά στα εισερχόμενα στα επισκευαστικά κέντρα». 

Η Huawei θέλοντας, επιπλέον, να κάνει ακόμα πιο εύκολη την απόκτηση των προηγμένων smartphones της έθεσε και φέτος σε εφαρμογή το πρόγραμμα Trade in 4 All, αλλά μόνο μέσω του Huawei Exclusive Service Center στην Αθήνα (Μιχαλοκοπούλου 178), ανταλλάσσοντας τις παλιές συσκευές με νέες. Τέλος, έχει ξεκινήσει το τελευταίο διάστημα από αυτό το κατάστημά της και τις πωλήσεις συσκευών.

Θάνος Ψυχάρης, Head of Retail & CTA: «Το HUAWEI P30 lite ανεβάζει τον πήχη και στην μεσαία κατηγορία»
«H Huawei είναι διπλά στον καταναλωτή και θέλει να κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητά του, περνώντας μέσα από τα κινητά της την καινοτομία και τις επενδύσεις της στο R&D» ανέφερε ο Θάνος Ψυχάρης, Head of Retail & CTA της Huawei Ελλάδας, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του νέου μέλους της οικογένειας P30, του P30 Lite. Η εταιρεία επενδύει πολύ στο R&D και αυτό φαίνεται στα νούμερά της: συνεχής άνοδος σε όλους τους παγκόσμιους δείκτες, με πιο σημαντικό από όλα το brand finance, στο οποίο ανέβηκε κατά 12 θέσεις.

«Το 2018 ήταν μια καλή χρονιά για εμάς, σπάζοντας το φράγμα των 206 εκατ. συσκευών, μια χρονιά σταθμός που ξεκίνησε με το P20 και συνεχίστηκε τον Οκτώβριο με το business phone Mate 20, το οποίο πούλησε πάνω από 10 εκατ. τεμάχια σε 4,5 μήνες» τόνισε ο Θ. Ψυχάρης, κάνοντας ένα πρόλογο για το P30 Lite, το οποίο κλείνει την οικογένεια “P” για το 2019. Το P30 lite θα διατίθεται με 6,15” Full ΗD οθόνη, πολύ καλή χρωματική απόδοση, μικρό βάρος (159 γραμμάρια), τέλεια συμμετρία, μικρό πάχος και τη γνωστή φωτογραφική εμπειρία του κατασκευαστή του.

Αν και πρόκειται για ένα smartphone της midrange κατηγορίας διαθέτει χαρακτηριστικά που θα ζήλευαν αρκετές ακριβότερες συσκευές: κάμερα στα 48MPixels, 8MPixels υπερευρυγώνιος φακός, πολύ καλές λήψεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για την αναγνώριση αντικειμένων και σκηνών, υποστήριξη αργής κίνησης (380fps), selfie στα 24MPixels με χρήση του ΑΙ, ισχυρός επεξεργαστής (Kirin 710), βελτιωμένη κάρτα γραφικών για μοναδικό gaming experience, μπαταρία 3340MAh με υποστήριξη λειτουργίας γρήγορης φόρτισης, υποστήριξη face unlock και δακτυλικών αποτυπωμάτων και πολλά ακόμα. Το Huawei P30 Lite διατίθεται στην ελληνική αγορά από τις 11 Μαίου.

Netweek Online( 16 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778