netweek - Πειραιώς: Οκταπλασίασε τις εγγραφές στο winbank σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2019

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Οι ψηφιακές υπηρεσίες και το πλάνο μετασχηματισμού

Πειραιώς: Οκταπλασίασε τις εγγραφές στο winbank σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2019

4 Ιουνίου 2020 | 17:44 Γράφει ο Γιώργος  Λαμπίρης Topics: Banking / Finance

Έντονα αυξητικά κινήθηκε η ψηφιακή διείσδυση της Τράπεζας Πειραιώς και συγκεκριμένα με την αύξηση των εγγραφών στη winbank να οκταπλασιάζεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά το χρονικό διάστημα του πρώτου τριμήνου του 2020.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η τράπεζα μέσω των οικονομικών καταστάσεων για το πρώτο τρίμηνο, το 94% των τραπεζικών συναλλαγών εκτελείται μέσω winbank, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό πέρυσι ήταν στο 88%. 

Σε διαδικασία αναβάθμισης η ψηφιακή πλατφόρμα μάθησης της Πειραιώς
Την ίδια στιγμή, υπό αναβάθμιση τελεί η ψηφιακή πλατφόρμα μάθησης της τράπεζας Πειραιώς, η οποία χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες και ως στόχο έχει να εξασφαλίσει πρόσβαση σε όλους. Το νέο περιβάλλον μάθησης της τράπεζας με την ονομασία «Upgreat Digital Platform» παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε υλικό σχετιζόμενο με επιχειρηματικά ζητήματα και εκπαιδευτικό οπτικοακουστικό υλικό. Δυνατότητα συμμετοχής σε αυτό έχουν οι εργαζόμενοι σε e-learning μαθήματα και σε εικονικές τάξεις για θέματα ασφάλειας, υγείας και ευεξίας στο σπίτι. 

Στο επίκεντρο οι ψηφιακές υπηρεσίες
Δεδομένου ότι η τράπεζα βρίσκεται σε διαδικασία κατάρτισης ενός νέου σχεδίου μετασχηματισμού για τα επόμενα 3-5 χρόνια, μεταξύ των βασικών στόχων είναι να ενισχύσει τις νέες τραπεζικές εργασίες μέσω της παροχής ψηφιακών υπηρεσιών και αυτοματισμού, υποστηρίζοντας πλήρως τις επιχειρήσεις.

Στο πλάνο της Πειραιώς εντάσσεται επίσης η προώθηση απλοποίησης και αυτοματισμών σε όλους τους τομείς για την επίτευξη εξοικονόμησης κόστους. εξυπηρέτησης και απελευθέρωσης πόρων με στόχο να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις εμπορικές δραστηριότητες. Ας σημειωθεί ότι κατά την περίοδο εξάπλωσης της πανδημίας στην Ελλάδα, η τράπεζα διατήρησε όλες τις λειτουργίες της ανέπαφες, ενώ η περίοδος του lockdown συνέβαλε στην προώθηση της υιοθέτησης ψηφιακών καναλιών.

Netweek Online( 4 Ιουνίου 2020)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778