Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 400 εκατομμύρια ευρώ για το β’ τρίμηνο του 2014, αυξημένη κατά 7,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.

Η πολύ καλή πορεία του συνόλου σχεδόν των κατηγοριών της πληροφορικής συνέβαλε στην συνεχιζόμενη αύξηση του τζίρου του κλάδου. Οι κύριοι εκφραστές της ανόδου υπήρξαν για άλλο ένα τρίμηνο τα tablets, αλλά συνδυαστικά και οι σταθεροί υπολογιστές με τις οθόνες, κάτι το οποίο συνεχίζει να ευνοεί την πορεία των ποντικιών και των πληκτρολογίων. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι επανήλθε σε θετικό πρόσημο η κατηγορία των Φορητών Υπολογιστών μετά από αρκετά τρίμηνα επωφελούμενη των σημαντικών προσφορών από το λιανεμπόριο που οδήγησε σε σημαντική πτώση της μέσης τιμής.

Η έντονη πτώση των απλών κινητών τηλεφώνων συνεχίστηκε για ακόμη ένα τρίμηνο και παρόλα αυτά ο κλάδος συνολικά σημείωσε οριακές απώλειες καθώς μετά από αρκετές περιόδους πτώσης τα smartphone διατήρησαν σταθερές τις αξίες σε σχέση με πέρσι. Τέλος, η έναρξη του Μουντιάλ και η αλλαγή του ψηφιακού σήματος στην Πελοπόννησο τον Ιούνιο συνέβαλλαν στην έντονα ανοδική πορεία της τηλεόρασης. Ευνοημένες υπήρξαν οι μεγάλες τηλεοράσεις (>40’’) ενώ οι Ultra High Definition συσκευές αυξάνουν συνεχώς την δυναμική τους. Εν τούτοις ο έντονος ανταγωνισμός και οι προσφορές του λιανεμπορίου οδήγησαν σε πτώση των μέσων τιμών κάνοντας ακόμα πιο προσιτή την αγορά συσκευής από τον καταναλωτή. Αντίστοιχη πορεία ακολούθησαν για άλλο ένα τρίμηνο οι κονσόλες και οι συσκευές αποθήκευσης.