Όπως καταγράφει η Strategy Analytics στην τελευταία μελέτη της, οι παραγγελίες των wearables παγκοσμίως ξεπέρασαν τις 22 εκατ. μονάδες το α’ τρίμηνο του 2017, καταγράφοντας αύξηση 21% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016.

H Αpple απέσπασε σχεδόν το 16% της συνολικής αγοράς διεθνώς, παίρνοντας τα σκήπτρα από την Fitbit, ενώ η Xiaomi ακολουθεί στη δεύτερη θέση (με 3,4 εκατ. τεμάχια και 15% μερίδιο αγοράς). Η Fitbit κατρακυλά στην 3η θέση, καταγράφοντας 36% πτώση στις παραγγελίες της (από 4,5 σε 2,9 εκατ. τεμάχια), ένεκα της επιβραδυνόμενης ζήτησης για τα fitnessbands της, αλλά και της καθυστερημένης εισόδου της στην αναδυόμενη αγορά των smartwatches.