Μέσα από μια χαλαρή συνάντηση γεμάτη ιδέες, απόψεις, αλλά και ειδήσεις, με τον Αντώνη Μπαρούνα, Vice President και General Manager, Western Europe & Global Accounts της Motorola Mobility, έγινε χθες μια ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω από την τεχνολογία, τις τάσεις στην αγορά των κινητών και τις εξελίξεις που έρχονται, στην οποία συμμετείχε και το NetFAX.

Στον απόηχο του Mobile World Congress και όλων όσων ανακοινώθηκαν, ήταν μια ευκαιρία για απολογισμό, αλλά και για την ανακοίνωση των επόμενων κινήσεων. Το βασικό μήνυμα είναι πως από τoν Απρίλιο, η Motorola δραστηριοποιείται δυναμικά και στην Ελλάδα, με μικρό αριθμό μοντέλων, αλλά και με ένα «Δούρειο Ίππο» στη χαμηλή κατηγορία τιμής. Αν και δεν αποκαλύφθηκε το όνομά του, φάνηκε ξεκάθαρα η πρόθεση της εταιρείας να μπει στο παιχνίδι. Συγχρόνως η εταιρεία θα διεκδικήσει υψηλότερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή, αλλά και στην ελληνική αγορά των smartphones, με στόχο συνολικά την τέταρτη θέση στην Ευρώπη.

Τα καινούργια κινητά θα έχουν όλα την ονομασία της Motorola και το brand Moto, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής που έχει αποφασιστεί. «Θέλουμε φέτος να φθάσουμε σε επίπεδα άνω του 5% και να γίνουμε ξεκάθαρα ο 4ος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στην Ευρώπη για το 2018» ανέφερε ο Α. Μπαρούνας. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει συσκευές σε όλο το εύρος τιμών, αλλά θα επικεντρωθεί σε συγκεκριμένα μοντέλα και κατηγορίες τιμής.

«Στόχος να κερδίσουμε ορισμένες συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών» συμπλήρωσε ο Α. Μπαρούνας, αποφεύγοντας, όμως, να αναφερθεί στα νέα μοντέλα. Στην προώθηση των νέων συσκευών θα δοθεί έμφαση στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία), ενώ στην Ελλάδα θα υλοποιηθεί μία αρκετά επιθετική στρατηγική μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.