netweek - Σημάδια ανάκαμψης για την αγορά PC στην περιοχή ΕΜΕΑ

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Hardware

4,1% ανάπτυξη το β’ τρίμηνο του έτους

Σημάδια ανάκαμψης για την αγορά PC στην περιοχή ΕΜΕΑ

27 Ιουλίου 2018 | 15:07 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Η απρόσμενη αύξηση στις πωλήσεις των «κλασικών» PCs (desktops, notebooks, workstations) το δεύτερο εξάμηνο του 2018 επηρέασε περισσότερο την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική) από ότι τη διεθνή αγορά, καθώς, σύμφωνα με την IDC η περιοχή κατάγραψε 4,1% ανάπτυξη (16,6 εκατ. τεμάχια) σε ετήσια βάση, σε σχέση με το +2,7% της παγκόσμιας αγοράς.

Όπως αναφέρουν οι αναλυτές της IDC, οι λόγοι που προκάλεσαν αυτή την ανάπτυξη στην περιοχή ΕΜΕΑ είναι ίδιοι με αυτούς που συνέβαλαν στην παγκόσμια ανάπτυξη της αγοράς: η ανανέωση του στόλου των PCs στις επιχειρήσεις (+8,6% στον επιχειρηματικό τομέα), η οποία αντιστάθμισε τη σταθερή πτωτική πορεία των καταναλωτικών PCs (-0,8%), μια αγορά που στηρίζεται πλέον κυρίως από τους gamers. Για τους παραπάνω λόγους η ανάκαμψη που καταγράφηκε δεν θεωρείται σταθερή, αλλά ως ευκαιριακή - σημειώνεται ότι η τελευταία φορά που είχαν ανανεώσει οι εταιρείες μαζικά τους στόλους των υπολογιστών μας γυρνάει πίσω στο 2014.

Το β’ τρίμηνο του 2018 παρατηρήθηκε, επίσης, μια τάση συγκέντρωσης στους μεγαλύτερους κατασκευαστές: οι τρεις πρώτοι (HP, Lenovo, Dell) ελέγχουν το 64% της αγοράς. Κάθε ένας κατασκευαστής, βεβαία, διαθέτει τα δυνατά του σημεία: η HP στα notebooks, η Lenovo στα επιχειρηματικά μοντέλα, η Dell στο high end business και στο καταναλωτικό τμήμα της αγοράς. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Acer, η οποία αξιοποίησε τη δυναμική της back-to-school περιόδου, και η Asus η οποία δείχνει ότι διανύει μια περίοδο κρίσης.

Netweek Online( 27 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778