Όπως εκτιμά η IDC, το χρονικό διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2019 στην περιοχή ΕΜΕΑ πουλήθηκαν λιγότερα tablets από ότι την αντίστοιχη χρονική περίοδο.
Συγκεκριμένα έφυγαν από τα ράφια των καταστημάτων 11,7% λιγότερα tablets, με το συνολικό όγκο πωλήσεων να αγγίζει τα 9,6 εκατ. συσκευές. Οι αναλυτές αποδίδουν αυτήν την κατάσταση κατά κύριο λόγο στη συνεχιζόμενη μείωση στην καταναλωτική αγορά. Μοναδική φωτεινή εξαίρεση την περίοδο που περιλαμβάνει η έρευνα της IDC, τα detachables, ήτοι tablets με αποσπώμενο πληκτρολόγιο, τα οποία γνωρίζουν μια αυξανόμενη δημοτικότητα.
Μετά από δύο χρόνια συνεχής υποχώρησης, κατάφεραν αυτό το τρίμηνο να αναπτυχθούν κατά το διόλου ευκαταφρόνητο 11,8%. Η κορεάτικη Samsung σημείωσε μια ανεπαίσθητη πτώση στο μερίδιό της – από 21,2% σε 20,8% – ενώ στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι Huawei και Lenovo με 11,9% και 8,7% μερίδια αγοράς αντίστοιχα. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί η μεγάλη ανάπτυξη της Amazon, η οποία κατάφερε, με τα αναβαθμισμένα Fire Tablets, να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 53% και να αποσπάσει 4,5% μερίδιο αγοράς.
Εταιρεία | Πωλήσεις (β’ τρίµηνο 2019) | Μερίδιο αγοράς (β’ τρίµηνο 2019) | Πωλήσεις (β’ τρίµηνο 2018) | Μερίδιο αγοράς (β’ τρίµηνο 2018) | Ετήσια Μεταβολή |
Apple | 2.408 | 25,1% | 2.374 | 21,9% | 1,5% |
Samsung | 1.995 | 20,8% | 2.304 | 21,2% | -13,4% |
Huawei | 1.141 | 11,9% | 1.420 | 13,1% | -19,6% |
Lenovo | 831 | 8,7% | 957 | 8,8% | -13,2% |
Amazon.com | 435 | 4,5% | 283 | 2,6% | 53,7% |
Άλλοι | 2.778 | 29,0% | 3.515 | 32,4% | -21,0% |
Σύνολο | 9.588 | 100% | 10.854 | 100% | -11,7% |
ΠΗΓΗ: IDC EMEA Personal Computing Device Quarterly Tracker (Tablet), β’ τρίµηνο 2019 |