Στα βήματα του αντίστοιχου και πρώτου διδάξαντος καταστήματος της Αθήνας (@The Mall Athens) κι ακόμα καλύτερα θέλει να «περπατήσει» το δεύτερο Dell Exclusive Store στην Ελλάδα (αλλά και σ’ όλη την Ευρώπη, όπου δεν υπάρχει κάτι ανάλογο, όπως μας διαβεβαίωσαν αρμοδίως) δια χειρός Oktabit, που άνοιξε τις πύλες του στη Θεσσαλονίκη (@Mediterranian Cosmos) μόλις πριν από λίγες εβδομάδες και παρουσιάσθηκε επισήμως το απόγευμα της Παρασκευής στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, τόσο ντόπιων, όσο και αφιχθέντων για την περίσταση από την Αθήνα (ανάμεσά τους με διπλή παρουσία και το NetFAX).

Ακριβώς τρία χρόνια μετά τη δημιουργία του -ήδη βραβευμένου για την αισθητική του- πρώτου flag store στην Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα γενικότερα, αποκτούν πλέον τη δική τους «βιτρίνα» περιωπής, αφιερωμένη αποκλειστικά στα προϊόντα της Dell και του «παιγνιώδους» brand της Alienware, με πλήρη γκάμα από την πρώτη (δεκάδες κωδικοί, ακόμα και συσκευές στην αιχμή της τεχνολογίας που μόλις κυκλοφόρησαν στις ΗΠΑ, όπως τα Aurora A9, Vostro και μηχανήματα All-in-One), μαζί με εντυπωσιακούς gaming υπολογιστές, οθόνες και περιφερειακά (συμπεριλαμβανομένων και gaming armchairs!) από τη δεύτερη.

Δικαίως υπερήφανοι, οι Δημήτρης και Αλέξανδρος Παπαϊωάννου της Oktabit μας μίλησαν για το κατάστημα (μεγαλύτερο εκείνου της Αθήνας και σε κεντρική θέση του εμπορικού κέντρου), για την εξαιρετική σχεδίασή του που κι εμείς θαυμάσαμε (απέδωσαν τα εύσημα στην Κατερίνα Βασιλάκου και την ομάδα της), το team των εργαζομένων (7+7 ειδικά εκπαιδευμένα άτομα σε κάθε πόλη) και το στόχο τους, να ανοίξει ακόμα περισσότερο η αγορά.

Μαζί τους, σαφώς ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, η Regional Marketing Director της Dell για τις συνολικά 34 χώρες της Κεντροανατολικής Ευρώπης, Κατερίνα Αθανασοπούλου, τόνισε ότι χρωστάνε πολλά στην Oktabit, η οποία έχει επενδύσει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στα δυο καταστήματα, και στηρίζουν πλήρως τις προσπάθειές της να προβάλει το (πλουσιότατο, με 70+ υπολογιστές και 40+ οθόνες, όλα σε stock, άμεσα διαθέσιμο στο πανελλαδικό της δίκτυο) οικοσύστημα της αμερικανικής εταιρίας υψηλής τεχνολογίας, η οποία συγκαταλέγεται πάντα στις τρεις κορυφαίες του κλάδου παγκοσμίως, από πλευράς επιδόσεων και μεριδίου αγοράς.

Πώς πάει το κατάστημα της Αθήνας, τι έχει δείξει ως τώρα η Θεσσαλονίκη και αν υπάρχουν σκέψεις για τρίτο κατάστημα, ρωτήσαμε τον CEO της Oktabit, Δημήτρη Παπαϊωάννου, μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης. «Η Αθήνα πάει καλά, ωριμάζει σε επίπεδο B2B / B2C και έχουμε ήδη πετύχει το break even σε μηναία βάση, ακόμα κι αν δεν γίνονται όλες οι αγορές σ’ εμάς – ενισχύεται το brand κι αυτό είναι πολύ θετικό… Στη Θεσσαλονίκη, όπου η κίνηση γίνεται κυρίως στο B2C, οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερο feedback από την αγορά, περισσότερο χρόνο για να καταλάβουμε τι ακριβώς θέλει. Όσο για το τρίτο κατάστημα, δεν το αποκλείουμε…»