netweek - Εντοπίζοντας την χρυσή τομή

Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Εντοπίζοντας την χρυσή τομή

12 Δεκεμβρίου 2011 | 10:20 Γράφει ο Έντυ  Κλωνάρης Topics: IT Directors Corner,IT Strategy,Retail,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα Σχετικές Εταιρίες: RAXEVSKY

Εντυ Κλωνάρης, Raxevsky Α.Ε.

Ο ρόλος του σύγχρονου διευθυντή Πληροφορικής είναι να βρει τη χρυσή τομή μεταξύ business και IT. Ο CIO είναι αυτός που μετατρέπει τις ανάγκες της επιχείρησης σε καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, βοηθώντας τη διοίκηση στη χάραξη της επιχειρησιακής στρατηγικής και τελικά κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της.

Οι προβληματισμοί και οι ανησυχίες του Διευθυντή Πληροφορικής είναι τα συστατικά που κάνουν το επάγγελμα δημιουργικό και με ατελείωτες δυνατότητες εξέλιξης.

Μερικοί από αυτούς είναι:
• Η αδιάλειπτη λειτουργία των πληροφοριακών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων
• Η ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων
• Η συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση του στελεχιακού δυναμικού της Διεύθυνσης Πληροφορικής
• Η δυνατότητα επέκτασης και η προσαρμοστικότητα των συστημάτων στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Για τον κλάδο της λιανικής, και ειδικότερα για αυτόν της ένδυσης στον οποίο η Raxevsky κατέχει ηγετική θέση, οι προκλήσεις έχουν να κάνουν με την παροχή λύσεων οι οποίες να είναι απλές και λειτουργικές για το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, χωρίς να θυσιάζεται η καινοτομία.

Ο κυριότερος ρόλος της διεύθυνσης Πληροφορικής είναι η αδιάλειπτη λειτουργία των συστημάτων Πληροφορικής και επικοινωνιών, καθώς και η έγκαιρη αναβάθμισή τους, ώστε η εταιρεία Raxevsky, και κατ’ επέκταση οι πελάτες της, να επωφελούνται από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η συμβολή της Πληροφορικής κατέχει σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής και στην προώθηση της τεχνολογίας, ειδικότερα για την εταιρεία Raxevsky όπου, λόγω της μεγάλης διασποράς των σημείων λιανικής πώλησης, υπήρξε επιτακτική ανάγκη να μειωθούν τα τηλεπικοινωνιακά  κόστη.

Ετσι, το 2008 η εταιρεία προχώρησε στη λύση της IP τηλεφωνίας μεταξύ κεντρικών και ιδιόκτητων υποκαταστημάτων, με την καθοριστική συμβολή της Διεύθυνσης Πληροφορικής στην σχεδίαση, ανεύρεση του κατάλληλου προμηθευτή, υλοποίηση και μελέτη αποδοτικότητας της επένδυσης (ROI).

Απατώντας στην κρίση με στρατηγικές επενδύσεις
Πιστεύω πως η λύση στην οικονομική κρίση θα έρθει μέσα από επενδύσεις στη νέα τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, η πληροφορική πρέπει να προσφέρει εργαλεία ad-hoc πληροφόρησης και KPIs προς τη διοίκηση, διευκολύνοντας τη λήψη αποφάσεων που οδηγούν στη μείωση του κόστους και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των τμημάτων της. Ακόμα, πρέπει να παρέχει υπηρεσίες εξωστρέφειας (e-commerce, social networking, κ.α.) ώστε να πετυχαίνει τη διατήρηση και αύξηση της πελατείας της.

Οι τομείς της Πληροφορικής στους οποίους πρέπει να επενδύει μια επιχείρηση διαφέρουν ανάλογα με το αντικείμενό της. Για τη Raxevsky, οι τομείς επένδυσης είναι το MIS για την πληροφόρηση της διοίκησης, οι τηλεπικοινωνίες και η αναζήτηση και αλλαγή συστήματος ERP κάθε 5 χρόνια. Σε φάση αλλαγής βρισκόμαστε και αυτήν την στιγμή, έχοντας επιλέξει το Entersoft Business Suite για τα κεντρικά (backoffice) και το Entersoft Retail για τα σημεία πώλησης μας (ιδιόκτητα και franchise).

Τέλος, η μεγαλύτερη καινοτομία στο IT που συντελείται εδώ και μια πενταετία είναι ο χώρος του virtualization στον οποίο και η Raxevsky έχει προχωρήσει, μεταφέροντας την προηγούμενή της υποδομή σε virtual, απολαμβάνοντας τα προνόμια που παρέχει η συγκεκριμένη τεχνολογία. Τα μελλοντικά επενδυτικά σχέδια της εταιρείας είναι η επέκταση της πλατφόρμας e-commerce (αυτή την στιγμή λειτουργεί μόνο για τους συνεργάτες b2b) ώστε να απευθυνθεί και στη λιανική πώληση,

Η δημιουργία εσωτερικού Portal επικοινωνίας και ενημέρωσης των καταστημάτων, η υιοθέτηση της RFID τεχνολογίας στις κεντρικές αποθήκες -ένα project το οποίο η οικονομική κρίση και οι «παιδικές ασθένειες» της τεχνολογίας μας ανάγκασαν να το παγώσουμε το 2008 που το εξετάζαμε- πιστεύω θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ολοκληρώνοντας τη λίστα των μελλοντικών μας σχεδίων, θα πρέπει να αναφέρουμε και τη μεταφορά των συστημάτων μας στο cloud.

Λίγα λόγια για την Raxevsky
H Raxevsky, με 30 χρόνια ιστορίας, είναι μια από τις σημαντικότερες εταιρείες παραγωγής και πώλησης γυναικείων ενδυμάτων στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα αναπτύσσεται ταχέως και στην αγορά του εξωτερικού. Ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα αποτελούν ο συνδυασμός της άριστης ποιότητας, της μεγάλης ποικιλίας, των λογικών τιμών και των 63 σημείων πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και του ίδιου του ανθρώπινου δυναμικού της το οποίο μέσα από ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον ειδικεύεται στην εξυπηρέτηση της πελάτισσας, με προθυμία και ενθουσιασμό.

netweek (T. 281)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778