Στην αξιοποίηση του deep learning για έως και κατά 50% περισσότερο αποτελεσματικές στοχευμένες διαφημίσεις προχωρά η RTB House, διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής.

Το deep learning υπόσχεται να αλλάζει ραγδαία τον τρόπο που λειτουργεί το personalized retargeting, με την RTB House να έχει αναπτύξει μέσω αυτού ένα καινοτόμο μηχανισμό προτροπής για να ανακαλύπτει πρότυπα στη λήψη αποφάσεων. Ο μηχανισμός μπορεί να προβλέψει μία σειρά προϊόντων που είναι πιο πιθανό να είναι περισσότερο ελκυστικό για τους χρήστες, βασιζόμενοι στις συνήθειες τους, στις συμπεριφορές τους και σε άλλες μετρήσεις.

Παρασκηνιακά, αυτή η μέθοδος χρησιμοποιεί ένα μαθηματικό μοντέλο εμπνευσμένο από τους βιολογικούς νευρώνες του εγκέφαλό (το λεγόμενο τεχνητό νευρωνικό δίκτυο), το οποίο καθιστά δυνατή την εξαγωγή περισσότερο αξιόπιστων, πλούσιων και ερμηνευμένων από μηχανή περιγραφών για  τις προτιμήσεις αγορών των πελατών από τα δεδομένα που λαμβάνει.