Η Mellon, που εξειδικεύεται στις τεχνολογίες τηλεφωνικών κέντρων και εξυπηρέτησης πελατών, μαζί με την unblu, πάροχο λύσεων προσωπικής επικοινωνίας και συμμετοχής πελατών σε πραγματικό χρόνο (live engagement solutions), προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία προκειμένου να αξιοποιήσουν την τεχνογνωσία και τις λύσεις τους για να βοηθήσουν τους πελάτες στην περιοχή δραστηριοποίησης τους να αναλάβουν νέες πρωτοβουλίες.

Καθώς οι απαιτήσεις για αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών αυξάνονται καθημερινά, καθίσταται αναγκαία η δυνατότητα παροχής υποστηρικτικών υπηρεσιών και συμβουλών προς τους πελάτες, όσο το δυνατόν πιο προσωποποιημένες, μέσω ψηφιακών καναλιών και σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιώντας τη σουίτα της unblu, που προσφέρει liveview chat, συνεργατική περιήγηση (co-browsing), συνεργασία (collaboration), αποστολή και διαμοίραση αρχείων και συνομιλία μέσω βιντεοκλήσης, τα κουραστικά τηλεφωνήματα μακράς διαρκείας και η χρονοβόρα μετάβαση από και προς τις εταιρείες θα περάσουν στο παρελθόν.

«Η γκάμα των λύσεων της Mellon καλύπτει την ανάγκη για λειτουργική και επιχειρηματική αποτελεσματικότητα εταιρειών που βασίζονται στις συναλλαγές με καταναλωτές, ταιριάζει απόλυτα με την φιλοσοφία της unblu και η καταξιωμένη παρουσία της θα μας δώσει τη δυνατότητα να διευρύνουμε απρόσκοπτα τις ικανότητές μας σε αυτόν τον τομέα» δήλωσε ο Luc Halidmann, CEO της unblu. «Η συνεργασία μας με την unblu, ηγετική επιχείρηση στον τομέα του customer collaboration software, υπογραμμίζει τη δέσμευση της Mellon για συνεχή υποστήριξη των πελατών μας, μέσω καινοτόμων λύσεων, με τις οποίες θα έχουν τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσουν την επιχείρησή τους, να προωθήσουν το digital transformation και να προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη» σχολίασε ο Νίκος Κουνουπάς, Business Unit Manager της Mellon Technologies.