Έχοντας ως στόχο να γνωρίσει καλύτερα το B2B πελατολόγιο της - συγκεκριμένα τους ηλεκτρολόγους και τους «αυτοματιστές» κτιρίων - ώστε να τους ταυτοποιήσει με την αγοραστική τους συμπεριφορά και να αυξήσει την πιστότητά τους, η Schneider Electric Βουλγαρίας αποφάσισε να υλοποιήσει έργο επιβράβευσης πελατών αποκλειστικά για το συγκεκριμένο segment.

Για την υλοποίηση του έργου η εταιρεία επέλεξε την SiEBEN και το Marera, ήτοι τη Loyalty & Customer Profiling πλατφόρμα, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει το υπάρχον πελατολόγιο και τον εντοπισμό των καλύτερων πελατών. Η επιλογή της Sieben βασίστηκε σε αντίστοιχη επιτυχημένη υλοποίηση B2B προγράμματος επιβράβευσης που είχε προηγηθεί στην Ελλάδα.

Για να καλυφθούν οι ανάγκες της εταιρείας, η SiEBEN ανέλαβε την συλλογή των αγορών που πραγματοποιούν οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες από τους επίσημους διανομείς της, ενώ μέσω του Marera επιτράπηκε η αντιστοίχιση των αγορών με πόντους επιβράβευσης, η επικοινωνία των μελών (μέσω email, SMS ή push notifications) και η διαδικασία εξαργύρωσης των διαθέσιμων πόντων.

Για την άμεση ενημέρωση των μελών και την καλύτερη υποστήριξη του προγράμματος αναπτύχθηκαν, επίσης, microsites & mobile apps (iOS & Android), τα οποία τροφοδοτούνται και τροφοδοτούν το Marera με πληροφορίες που αφορούν τον χρήστη και την κατάστασή του στο πρόγραμμα. Μέσα από τις συγκεκριμένες πλατφόρμες τα μέλη μπορούν, επίσης, να επιλέξουν τα δώρα με τα οποία επιθυμούν να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν ήδη συλλέξει.

Τέλος, το Marera, προσφέρει στους υπεύθυνους του προγράμματος πληθώρα reporting που τους επιτρέπει να αξιολογήσουν την πορεία του προγράμματος επιβράβευσης, τα προϊόντα που επιλέγουν οι πελάτες, αλλά και την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιών που πραγματοποιούνται προς τα μέλη.