netweek - Η Schneider Electric Ρουμανίας δίνει ψήφο εμπιστοσύνης σε SiEBEN και Marera

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Η Schneider Electric Ρουμανίας δίνει ψήφο εμπιστοσύνης σε SiEBEN και Marera

14 Δεκεμβρίου 2017 | 13:54 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Συμβάσεις / Έργα

Με στόχο να γνωρίσει καλύτερα το B2B πελατολόγιο της και συγκεκριμένα τους ηλεκτρολόγους & τους αυτοματιστές κτηρίων, να τους ταυτοποιήσει με την αγοραστική τους συμπεριφορά και να αυξήσει την πιστότητά τους, η Schneider Electric Ρουμανίας αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή πρόγραμμα επιβράβευσης, αποκλειστικά για το συγκεκριμένο segment.

Η εταιρεία επέλεξε την SiEBEN για την υλοποίηση του έργου και το Marera, τη Loyalty & Customer Profiling πλατφόρμα, σχεδιασμένη για να εξασφαλίσει το υπάρχον πελατολόγιο και τον εντοπισμό των καλύτερων πελατών. Η επιλογή της εταιρείας βασίστηκε στην επιτυχημένη υλοποίηση B2B προγράμματος επιβράβευσης που είχε προηγηθεί στην Ελλάδα και την Βουλγαρία από την SiEBEN. Για την άμεση ενημέρωση των μελών και την καλύτερη υποστήριξη του προγράμματος αναπτύχθηκαν επίσης, Microsite & Mobile App (Android) τα οποία τροφοδοτούνται και τροφοδοτούν το Marera με πληροφορίες που αφορούν τον χρήστη και το status του στο πρόγραμμα.

Μέσα από τις συγκεκριμένες πλατφόρμες τα μέλη μπορούν επίσης να επιλέξουν τα δώρα με τα οποία επιθυμούν να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν ήδη συλλέξει. Τέλος, το Marera, προσφέρει στους υπεύθυνους του προγράμματος πληθώρα reporting που τους επιτρέπουν να αξιολογήσουν την πορεία του προγράμματος επιβράβευσης, τα προϊόντα που επιλέγουν οι πελάτες αλλά και την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιών που πραγματοποιούνται προς τα μέλη.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778