H Google δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, ο οποίος περιλαμβάνει τον αριθμό τέτοιων διαφημίσεων που απενεργοποιήθηκαν καθώς και τον αριθμό των κακόβουλων ιστοσελίδων (bad sites) που απομακρύνθηκαν μέσα στο 2017.

Μόνο το 2017, η Google απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισ. διαφημίσεις που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της εταιρείας, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εξουδετερώθηκε η πλειοψηφία των κακόβουλων διαφημιστικών εμπειριών, όπως το malvertising και τα phishing scams, πριν προσβάλουν τους χρήστες.