netweek - Entersoft: Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης και εστίαση στο Enterprise Mobility

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Entersoft: Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης και εστίαση στο Enterprise Mobility

1 Ιουνίου 2018 | 13:30 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Corporate Performance,Mobility

Την πορεία, τη στρατηγική και τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον παρουσίασε την Τετάρτη (30/5) το βράδυ σε εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου που έλαβε χώρα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, ο Αντώνης Κοτζαμανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Entersoft.

Η Entersoft συνέχισε τη δυναμική της ανάπτυξη το 2017, με αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 12,4% και των κερδών της κατά 39%, «κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος» σύμφωνα με το Α. Κοτζαμανίδη. Απώτερος στόχος είναι ενισχυθεί ακόμα περισσότερο αυτός ο ρυθμός και αυτό θα επιτευχθεί με δύο τρόπους: «είτε με επενδύσεις σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, είτε μέσω εξαγορών».

Σε αυτή την κατεύθυνση λειτούργησε και η απόκτηση της δραστηριότητας Enterprise Mobility της Sieben, η οποία ολοκληρώθηκε στις 23/4, μια κίνηση που «εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας που εφαρμόζεται από το 2013 και μετά». Με την εξαγορά του τμήματος PocketBiz η Entersoft απέκτησε πρόσβαση σε σημαντικές εγκαταστάσεις της πλατφόρμας που έχουν γίνει στο εξωτερικό (για παράδειγμα, πάνω στο PocketBiz τρέχει ένα μεγάλο ποσοστό του service της Frigoglass, μιας ελληνικής εταιρείας με σημαντική δραστηριοποίηση σε πολλές χώρες και με βασικό πελάτη της την Coca-Cola) και το εσωτερικό, διευρύνοντας σημαντικά το πελατολόγιό της.

Machine Learning
«Υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές στον τομέα του Machine Learning, στις οποίες πιστεύουμε ότι σύντομα θα δείτε πρακτικές εφαρμογές από εμάς» ανέφερε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Σταύρος Μένεγος, Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Entersoft. «Όπως στο χώρο των logistics, των services και του forecasting». Ήδη η εταιρεία τρέχει ένα μοντέλο forecasting με ένα μεγάλο πελάτη που δραστηριοποιείται στο χώρο της ένδυσης, το οποίο προβλέπει την ακρίβεια παράδοσης των επόμενων παραγγελιών. «Αυτό το μοντέλο τρέχει με 93% ακρίβεια, δίνοντας σε ένα πωλητή τη δυνατότητα να κάνει μια καλή εκτίμηση για το χρόνο παράδοσης μιας μεγάλης παραγγελίας».

Εξαγορές και νέα προϊόντα
Ο Α. Κοτζαμανίδης θεωρεί ότι η υιοθέτηση του Enterprise Mobility από τις ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκεται ακόμα σε νηπιακό στάδιο, κάτι που οφείλεται εν πολλοίς στην κρίση που έχει μπλοκάρει τις επενδύσεις σε αυτό τομέα. Ωστόσο, η αξιοποίηση του mobility είναι αναπόφευκτη για κάθε επιχείρηση – τουλάχιστον για αυτές που έχει στο στόχαστρό της η Entersoft – γι’ αυτό και έγινε η εξαγορά του τμήματος PocketBiz της Sieben, η οποία είχε επενδύσει στο Android, συμπληρώνοντας, έτσι, την επένδυση της Entersoft στο λειτουργικό (iOS) της Apple (και της ανάπτυξης που έχει κάνει ήδη στα Windows 10). «Θέλουμε να κάνουμε το Enterprise Mobility περισσότερο προσιτό στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αξιοποιώντας την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει στους μεγάλους πελάτες μας» τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Entersoft.

Η στρατηγική της επικέντρωσης σε υπηρεσίες υποστήριξης προς μεγάλες και μεσαίες εταιρείες επιβεβαιώθηκε την προηγούμενη χρονιά, καθώς προστέθηκαν στο πελατολόγιο της Entersoft σημαντικές επιχειρήσεις όπως Φυσικό Αέριο Αττικής, Freshline, Μουρίκης, Χανδρής, Γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος, Μεβγάλ, Elpen, Sani Resort κλπ.

Ερωτηθείς για το αν σχεδιάζει η εταιρεία κάποια εξαγορά, ο Α. Κοτζαμανίδης απάντησε ότι δεν αποκλείει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, είτε αυτό αφορά startups, είτε κάποια εταιρεία του εξωτερικού (κάτι που δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα). Όσον αφορά τα startups ειδικότερα, η Entersoft έχει έρθει σε επαφή με τα δύο από τα funds που σκοπεύουν να επενδύσουν σε νεοφυείς επιχειρήσεις στην χώρα μας, χωρίς, την παρούσα φάση, να υπάρχει ενδιαφέρον να ενεργήσει η εταιρεία ως επενδυτής, περιοριζόμενη απλώς σε ένα συμβουλευτικό-εποπτικό ρόλο.

Εκτός από τις εξαγορές η Entersoft θα συνεχίζει το 3ετές πλάνο επενδύσεων της, με την ανάπτυξη νέων προϊόντων στον ευρύτερο χώρο του Supply Chain, την ανανέωση και διεύρυνση των κεντρικών προϊόντων και υπηρεσιών (ERP & CRM), καθώς και την πρόσληψη νέων ταλέντων και έμπειρων επαγγελματιών, που αποτελούσαν πάντοτε το πιο σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας της εταιρείας.

Netweek Online( 1 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778