netweek - Μάνος Αρκάς, Assistant Manager, winbank: «Θα εξελίσσουμε συνεχώς το mobile app της τράπεζας»

Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Μάνος Αρκάς, Assistant Manager, winbank: «Θα εξελίσσουμε συνεχώς το mobile app της τράπεζας»

12 Ιουνίου 2018 | 09:19 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

To ΝetFAX είχε πρόσφατα τη δυνατότητα να κάνει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση εφ’ όλης της ύλης με τον Μάνο Αρκά, Assistant Manager στην Tράπεζα Πειραιώς, με καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας στα mobile banking apps.

«Η ανανεωμένη έκδοση του winbank mobile app έγινε τον Απρίλιο του 2017. Έκτοτε, με γνώμονα το πλάνο αναβάθμισης της εφαρμογής με νέα λειτουργικότητα, καθώς και λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια των χρηστών, έχει γίνει διάθεση έξι αναβαθμίσεων μέσα σε ένα χρόνο. Κάθε έκδοση περιλαμβάνει νέες λειτουργικότητες, βελτιώσεις και αποκατάσταση τυχόν σφαλμάτων της εφαρμογής» αναφέρει ο Μ. Αρκάς. Το επόμενο σημαντικό update της winbank mobile app έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Ιουλίου του 2018.

Οι σημαντικότερες προσθήκες που έχουν προβλεφτεί γι’ αυτό είναι η λειτουργικότητα «Διαχείριση Πρόσβασης Καρτών» και η διαδικασία online επανέκδοσης password και επαναφοράς πρόσβασης (ξεκλείδωμα) για είσοδο στην υπηρεσία winbank web banking Ιδιωτών. Με τη Διαχείριση Πρόσβασης Καρτών, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να μεταβάλει προσωρινά την κατάσταση της κάρτας του σε «Ανενεργή», για οποιονδήποτε λόγο, και επαναφοράς της σε «Ενεργή» όποτε ο ίδιος το θελήσει.

Απαντώντας σε ερώτηση του NetFAX για τα περιθώρια εξέλιξης του mobile app της τράπεζας, ο Μ. Αρκάς σημειώνει: «Για το άμεσο μέλλον έχουν προγραμματιστεί δύο σημαντικά έργα. Το πρώτο αφορά στην εκ βάθρων αλλαγή στη δομή και τη φιλοσοφία του app και το δεύτερο ακουμπά στο κομμάτι των πληρωμών. Θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε αυτές τις νέες δυνατότητες σύντομα σε επόμενες εκδόσεις της winbank mobile εφαρμογής».

Σημειώνεται ότι η Τράπεζα Πειραιώς έχει καταστρώσει πλάνο συνεχούς αναβάθμισης των καναλιών ψηφιακής εξυπηρέτησης των πελατών, και ειδικότερα των υπηρεσιών winbank web banking και winbank mobile app, προσφέροντας στους πελάτες ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στη διενέργεια των τραπεζικών τους συναλλαγών. Στο πλαίσιο αυτό το winbank mobile app θα υπόκειται συνεχώς σε βελτιώσεις και προσθήκες στις λειτουργικότητές του, καθιστώντας το σταθερά ενημερωμένο και ανανεωμένο.

Netweek Online( 12 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778