Η Eurolife ERB επέλεξε την Salesforce ως στρατηγικό συνεργάτη για την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός καινοτόμου συστήματος CRM στην ασφαλιστική αγορά.
Mε σημαντική μακροπρόθεσμη επένδυση που αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, μέσα από την πλατφόρμα CRM, η Eurolife ERB στοχεύει στη δημιουργία ενός εντελώς νέου τρόπου επαφής με τους πελάτες της και μιας εξελιγμένης και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης. Το νέο CRM σύστημα συνάδει με την πελατοκεντρική επιχειρηματική στρατηγική της Eurolife ERB και δίνει έμφαση στη διαχείριση όλων των πελατών, σαν να είναι ο μόνος πελάτης. Έτσι, η εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες τους και να δίνει λύσεις, εντοπίζοντας ευκαιρίες μέσα από την ανάλυση και διαχείριση όλων των πληροφοριών και δεδομένων. Το σύνολο του έργου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2019.