Η SAP πρόσθεσε νέες λειτουργίες στην πλατφόρμα SAP C/4HANA, η οποία παρέχει λύσεις εμπειρίας πελατών (CX), με στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να εδραιώσουν πιο προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες τους.

«Οι διαφορετικές προσεγγίσεις για την εμπειρία των πελατών δημιουργούν ένα χάσμα εμπειρίας – μία κατάσταση η οποία προκύπτει όταν οι εταιρείες πιστεύουν ότι παρέχουν καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους από ό, τι αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι πελάτες», δήλωσε ο Alex Atzberger, President, SAP Customer Experience της SAP. H πλατφόρμα SAP C/4HANA, σε συνδυασμό με τις λύσεις Experience Management της SAP, βοηθούν στην ελαχιστοποίηση αυτού του χάσματος.

Η SAP ανακοίνωσε, επίσης, ότι είναι πλέον διαθέσιμο το ‘SAP C/4HANA Foundation’, το οποίο επιτρέπει στους διαχειριστές συστημάτων και στους προγραμματιστές να εφαρμόζουν τις λύσεις cloud της SAP, εύκολα και γρήγορα. Eπιπλέον, το training cloud για τη λύση SAP Litmos, είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο λύσεων SAP Customer Experience, παρέχοντας στοχευμένη και συνεχόμενη κατάρτιση, με στόχο να εξοπλίσει τους ανθρώπους με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να έχουν την μέγιστη δυνατή απόδοση.

Ακόμα, η ενσωμάτωση της λύσης Ruum by SAP, ενός λογισμικού SaaS, θα βελτιώσει την συνεργασία και την αποτελεσματικότητα για τους χρήστες χαρτοφυλακίων SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud και SAP Sales Cloud. Η λύση Ruum βοηθάει τους χρήστες SAP C/4HANA να ξεπεράσουν τα οργανωτικά εμπόδια, να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις εργασίες που σχετίζονται με τα projects και να μειώσουν το κόστος, αφιερώνοντας λιγότερο χρόνο σε διοικητικά καθήκοντα και εξαλείφοντας την ανάγκη τα μέλη της ομάδας να μεταπηδούν μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων ή συστημάτων.

Τέλος, η SAP εισήγαγε πρόσφατα νέες δυνατότητες στη λύση cloud, παρέχοντας στους επαγγελματίες του Marketing περισσότερα εργαλεία για την βελτίωση της αποδοτικότητας τους. Οπλισμένοι με αυτές τις δυνατότητες, οι επαγγελματίες του Marketing μπορούν να εκτιμήσουν καλύτερα το engagement του brand, να εντρυφήσουν στις λεπτομέρειες του λογαριασμού τους και να δημιουργήσουν αυτόματα κοινά-στόχος, με βάση τις συγκεκριμένες προτιμήσεις τους.