netweek - Η εξυπηρέτηση δεν στοιχίζει, αλλά… εξοικονομεί!

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Η εξυπηρέτηση δεν στοιχίζει, αλλά… εξοικονομεί!

15 Μαρτίου 2018 | 09:36 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: innovation,Strategy

Η ταχύτατη ανάπτυξη και μετεξέλιξη των bots δεν θα μπορούσε να αφήσει… ασυγκίνητη την αγορά των τηλεπικοινωνιών, η οποία είδε μια σημαντική ευκαιρία να εγκαταστήσει και εκμεταλλευτεί εικονικούς βοηθούς ή αλλιώς και “Telcobots” προκειμένου να βελτιώσει αισθητά τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών. Παράλληλα, θα επιτρέψουν στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να εξοικονομήσουν συνολικά μέχρι και 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778