netweek - Η εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο του ψηφιακού μετασχηματισμού των telcos

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Σύμφωνα με έρευνα της IHS Markit

Η εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο του ψηφιακού μετασχηματισμού των telcos

29 Μαΐου 2018 | 13:11 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες

Καθώς η ανάπτυξη νέων συνδρομητών φθάνει στα όρια της, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην παροχή καλύτερης εμπειρίας στον πελάτη.

Αυτό αποτελεί το βασικό συμπέρασμα πρόσφατης έρευνας της IHS Markit, σύμφωνα με την οποία το 75% των ερωτηθέντων υποστηρίζουν ότι η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών αποτελεί το κορυφαίο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού, ακολουθούμενο από την αυτοματοποίηση (44%) και τη μεταφορά στο cloud (38%). «Σε αυτόν τον κορεσμένο κόσμο, η ανάπτυξη νέων συνδρομητών είναι ανύπαρκτη - και χωρίς πελάτες, οι πάροχοι υπηρεσιών δεν θα έχουν καμία επιχειρηματική δραστηριότητα», δήλωσε ο Stephane Teral, εκτελεστικός διευθυντής για τις υποδομές επικοινωνιών και την έρευνα οικονομικών φορέων στην IHS Markit. «Αν δεν υπάρχουν νέοι ‘ανθρώπινοι πελάτες’, οι πάροχοι πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην υπάρχουσα βάση των πελατών τους».

Η έκθεση της HIS Markit αξιολογεί τις τάσεις της αγοράς, τα σχέδια των κορυφαίων παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών, τους κανόνες και τις προκλήσεις, καθώς και τα κριτήρια επιλογής για συνεργάτες προμηθευτών. Οι πάροχοι υπηρεσιών που συμμετέχουν στη μελέτη αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των παγκόσμιων εσόδων στις τηλεπικοινωνίες. Μερικά ακόμα πρόσθετα ευρήματα από την έρευνα: Η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών οδηγεί σε σημαντικές επενδύσεις για ψηφιακό μετασχηματισμό των δικτύων με συστήματα υποστήριξης λειτουργιών (OSS), συστήματα υποστήριξης επιχειρήσεων (BSS) και συστήματα διαχείρισης δικτύου (NMS) που αντιπροσωπεύουν το 60%.

Το Internet of Things (IoT) και τα εικονικά ιδιωτικά δίκτυα (IP VPN) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των νέων ψηφιακών υπηρεσιών που σχεδιάζουν να δρομολογήσουν οι πάροχοι υπηρεσιών μέσω των μετασχηματισμένων δικτύων τους. Τα Big Data analytics, το cloud, η δικτύωση που καθορίζεται από λογισμικό (SDN) και οι λειτουργίες δικτύωσης (NFV) είναι βασικοί παράγοντες ψηφιακού μετασχηματισμού που είναι ήδη ευρέως διαδεδομένοι στα δίκτυα.

Netweek Online( 29 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778