Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν βασικό μοχλό για τη χάραξη στρατηγικής της CareDirect, αλλά και για τα projects που υλοποιεί η Διεύθυνση Πληροφορικής της.

«H εταιρεία μας έχει ως βασικό στόχο την προώθηση προϊόντων μέσω της νέας τεχνολογίας και το ΙΤ αποτελεί το βασικό εργαλείο της για την επίτευξη αυτού του σκοπού» δηλώνει στο NetFAX o Ανδρέας Βενιέρης, IT Director της CareDirect.
Για την υλοποίηση αυτής της στρατηγικής η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας έχει εμπλακεί σε δύο βασικά έργα, το Pharma Coupons και το BabySpace. To Pharma Coupons αποτελεί την πρώτη υπηρεσία στην Ελλάδα που παρέχει «online» και «on-the-spot» έλεγχο εγκυρότητας και πίστωσης των κουπονιών όλων των συνεργαζόμενων εταιρειών και φαρμακείων, μέσω συγκεκριμένου API.

Το Pharma Coupons βγήκε live το Μάρτιο του 2017, ενώ για την υλοποίησή του η CareDirect συνεργάστηκε με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες ανάπτυξης φαρμακευτικού λογισμικού στην Ελλάδα (CSA, Ilyda, Smartware, Europharmacy), αναπτύσσοντας ειδικό λογισμικό διαχείρισης ηλεκτρονικών, αλλά και φυσικών κουπονιών καταναλωτικών αγαθών. Στόχος της εταιρείας είναι να εξελίξει περαιτέρω το σύστημα, ανάλογα με το feedback της αγοράς, μέχρι το 2018.

Το Babyspace αποτελεί μια καινοτόμο διαδικτυακή πλατφόρμα που στόχο έχει να προσφέρει σε νέους γονείς και νέα ζευγάρια όλες εκείνες τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν σχετικά με την υγεία, την ανάπτυξη και τη φροντίδα των παιδιών τους. «Το όλο έργο επανασχεδιάστηκε ώστε να δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στους πολλαπλούς διαχειριστές από 10 χώρες, ενώ σημαντικό ρόλο κατά τον σχεδιασμό και υλοποίηση του έργου, έπαιξε η εστίαση στην εμπορική διάσταση της πλατφόρμας» επισημαίνει ο Α. Βενιέρης.

Το Babyspace υλοποιήθηκε από την εταιρεία Generation Y,  υλοποιήθηκε σε Ruby – On Rails επάνω στους cloud servers του Amazon, βγήκε live μέσα στο 2016 και στόχος είναι να επεκταθεί η χρήση του και σε άλλες χώρες μέχρι το 2018.
Πρωτίστης σημασία για τη Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας έχει και η ασφάλεια, λόγω του πολύ μεγάλου όγκου προσωπικών δεδομένων καταναλωτών που διαχειρίζεται, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Γι’ αυτό το σκοπό, εκτός από τον παραδοσιακό εξοπλισμό προστασίας,  χρησιμοποιούνται συστήματα προστασίας της Sophos Security.

Από πλευράς software η Διεύθυνση Πληροφορικής έχει επενδύσει στην επιπρόσθετη κάλυψη των απειλών ransomware, ενώ για τo μέλλον εξετάζει την εφαρμογή ενός μοντέλου cloud-antimalware, καθώς και την υλοποίηση πρόσθετων μηχανισμών προστασίας από malware με τη χρήση behavior και BI (Business Intelligent) τεχνικών εντοπισμού.
Τέλος, όσον αφορά την ικανοποίηση των απαιτήσεων του νέου ευρωπαϊκού κανονισμού 2016/679 για τα προσωπικά δεδομένα, η εταιρεία συνεργάζεται με την Priority.

«Ήδη καλύπτουμε τις απαιτήσεις, μιας και ακολουθούμε πολύ αυστηρά πρότυπα λόγω των πελατών μας (που είναι μεγάλες πολυεθνικές καταναλωτικών και καπνικών προϊόντων). Άλλωστε κάθε χρόνο περνάμε από αυτές συγκεκριμένο auditing, αλλά και security assessment controls για να εξακολουθήσουμε να παραμείνουμε συνεργάτες τους. Φυσικά βρισκόμαστε πάντα σε εγγρήγορση για την άμεση υλοποίηση οποιονδήποτε νέων απαιτήσεων που θα προκύψουν» αναφέρει ο Α. Βενιέρης.