Μια πληθώρα δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού που επηρεάζουν καταλυτικά την επιχειρηματική λειτουργία έχουν υλοποιηθεί στον Όμιλο Αντωνέλη.

Η ανάγκη του Ομίλου για γρηγορότερη και ασφαλέστερη διακίνηση και αποθήκευση των δεδομένων  οδήγησε τη Διεύθυνση Πληροφορικής στην ενοποίηση της εσωτερικής δικτυακής υποδομής, ξεκινώντας με την εγκατάσταση οπτικών ινών σε κάθε γεωγραφικό σημείο από την Cyta Hellas. «Το έργο ολοκληρώθηκε με επιτυχία στα τέλη του 2016 και τα οφέλη είναι ήδη εμφανή» δηλώνει στο NetFAX o Δημήτρης Τόπκας, IT Manager του Ομίλου Αντωνέλη.

Παράλληλα, η εταιρεία αναδιάρθρωσε τον τηλεπικοινωνιακό της εξοπλισμό,, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και αξιοποιώντας την υπηρεσία IP Centrex της Cyta για τηλεφωνικό κέντρο στο cloud. «Αποσύραμε τα τοπικά τηλεφωνικά κέντρα και τα μεταφέραμε στο cloud. Με την κίνηση αυτή πετύχαμε ενιαία ‘εσωτερική’ επικοινωνία, ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και σημαντική μείωση στο κόστος συντήρησης του παλαιού τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού».

Ακόμα, καλύφθηκαν οι αυξημένες σύγχρονες ανάγκες συνεργασίας και επικοινωνίας των χρηστών, με την υιοθέτηση του MS Office 365. «Κύριος στόχος ήταν να μεταβούμε σε ένα σύγχρονο εξελισσόμενο και ολοκληρωμένο περιβάλλον ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ηλεκτρονικού γραφείου, προσφέροντας στους χρήστες μας άμεση πρόσβαση στα δεδομένα τους από παντού, διατηρώντας την ευελιξία, λειτουργικότητα και απαιτούμενη ασφάλεια».

Αρχές του 2017 η εταιρεία προχώρησε σε αναδιάρθρωση των servers, με αντικατάσταση των παλαιών με virtual. «Με την κίνηση αυτή μειώσαμε τα κόστη σε υλικό και δημιουργήσαμε μια δυναμική υποδομή, την οποία μπορούμε να τροποποιήσουμε άμεσα σύμφωνα με τις τρέχουσες ανάγκες μας. Ταυτόχρονα, έχουμε τη δυνατότητα σε περίπτωση που αυτό απαιτηθεί να επαναφέρουμε ή να μεταφέρουμε τις εικονικές μηχανές» επισημαίνει ο Δ. Τόπκας.

Το κατώφλι του 2017 βρίσκει τη Διεύθυνση Πληροφορικής στη αρχική φάση υλοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος του τμήματος ανταλλακτικών, αξιοποιώντας το Azure. Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα θα «στηθεί» πάνω στο τοπικό ERP, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να συναλλάσσονται και διαδικτυακά με την εταιρεία. Στην ετήσια ατζέντα της Διεύθυνσης Πληροφορικής περιλαμβάνεται η εγκατάσταση νέου συστήματος WMS στην αποθήκη, ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη ιχνηλασιμότητα των προϊόντων μέσω των PDA τερματικών.

Αυτό το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι. Επιπλέον, η Διεύθυνση Πληροφορικής παράγει εσωτερικά εξειδικευμένες εφαρμογές, «οι οποίες βοηθούν στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και εξοικονομώντας χρόνο στους εργαζόμενους για να ασχοληθούν εποικοδομητικά  με το αντικείμενό τους».

«Βραχυπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος σκοπός μας είναι η εξέλιξη του Ομίλου, για αυτό και  επενδύουμε συνεχώς σε υποδομές και νέες τεχνολογίες που ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς. Στόχος μας είναι να μην αιφνιδιαζόμαστε από τις εξελίξεις της αγοράς, αλλά να ανήκουμε στους πρωτοπόρους που ανοίγουν δρόμους σε αυτήν» τονίζει ο Δ. Τόπκας.