Έχει υπό την ευθύνη της έξι χώρες, επιτυγχάνοντας διαρκώς διψήφια ποσοστά ανάπτυξης, το 99,8%(!) των πελατών της δηλώνει ικανοποιημένο και παραμένει πιστό σε αυτήν και βρίσκεται ανάμεσα στα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα εδώ και χρόνια. Και το κυριότερο: Διαθέτει εργαζόμενους που αισθάνονται πως έχουν αξία, προσφέροντας πολύτιμο έργο και δηλώνουν περήφανοι που είναι μέλη της. Ο λόγος για την SAS Ελλάδος, η οποία συνεχίζει το δικό της πετυχημένο Data Driven Journey έχοντας ως οδηγό έναν ηγέτη που πιστεύει στην ομαδική εργασία και ενσωματώνει καθημερινά την δική του (ηγετική) φιλοσοφία στην εταιρική κουλτούρα.

Larger than life!” Αυτή η έκφραση σχηματίστηκε στο νου μου αμέσως μόλις αντίκρισα τον Νίκο Πέππα, Γενικό Διευθυντή μέχρι πρότινος για τις Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία και εσχάτως για την Ανατολική Ευρώπη, που πλέον συμπληρώνει το παζλ, δημιουργώντας μια καινούρια υπο-περιοχή με την ονομασία “Ελλάδα και Ανατολική Ευρώπη (Greece & Eastern Europe – GEE).

Πως αλλιώς θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω, καθώς πρόκειται για μια πολυσχιδή προσωπικότητα, με πολλά χρόνια επιτυχούς managerial παρουσίας σε πολυεθνικά περιβάλλοντα, που διαπνέεται από ποικίλα ενδιαφέροντα που δεν εξαντλούνται στον “στενό” εργασιακό τομέα, κοσμοπολίτη, με έντονες ευαισθησίες και ξεκάθαρες απόψεις σχετικά με το επιχειρείν και την εν γένει υποχρέωσή του για την ανάδειξη και ενδυνάμωση του ελληνικού στελεχιακού δυναμικού και του ρόλου που πρέπει να παίζει στην επόμενη ημέρα της ανάκαμψης της χώρας μας. Απόψεις, που δεν συνηθίζονται να εκφέρονται με τόσο ξεκάθαρο τρόπο και δη από τον επικεφαλής της θυγατρικής ενός πολυεθνικού οργανισμού, καθώς στην συντριπτική πλειοψηφία επέρχονται “δεύτερες” σκέψεις και προτάσσεται η αρχή της ουδετερότητας και της ισορροπίας… “Ξέρετε, ποτέ δεν πίστεψα αλλά ούτε και μπήκα στον ρόλο του “clean-cut” manager που εξαντλείται σε τακτικισμούς και ενέργειες αυτοπροβολής, ο οποίος θεωρεί πως κατέχει την απόλυτη αλήθεια και γνωρίζει κάθε πιθανή (και απίθανη) πτυχή ενός ζητήματος. Ποτέ δεν “χώρεσα” στο συγκεκριμένο… κοστούμι και δεν ήμουν υπέρμαχος της ρήσης του “ενός ανδρός αρχή”! Αντιθέτως, ήμουν θιασώτης της ομαδικής δουλειάς και της δυναμικής που συγκεντρώνουν τα επιμέρους στελέχη που απαρτίζουν μια επιχείρηση.

Τουλάχιστον, αυτήν εφάρμοζα πάντοτε σε όλες τις πολυεθνικές εταιρείες και οργανισμούς που κατηύθυνα, με απτά αποτελέσματα και επιτυγχάνοντας πολλαπλούς στόχους.

Θεωρώ πως στην περίπτωση κατά την οποία τα στελέχη-μέλη μιας ομάδας έχουν ένα ξεκάθαρο πλαίσιο λειτουργίας, σχετική ελευθερία κινήσεων, πίστη στον εαυτό τους και στο πλάνο που έχει συμφωνηθεί, και παράλληλα εάν αντιληφθούν την δυναμική που ενσωματώνουν καθένας ξεχωριστά, τότε -πραγματικά- μπορούν να γίνουν επιχειρηματικά… θαύματα”.

Πολλαπλές όσο και διαφορετικές πρωτιές!
Μάλιστα, ο κ. Πέππας διαθέτει όλα τα εχέγγυα να αναφερθεί σε όσα έχει πετύχει το τοπικό γραφείο της SAS στην Ελλάδα, που επιπροσθέτως είχε υπό την ευθύνη του τις αγορές της Κύπρου και της Βουλγαρίας. Σε αυτά, για παράδειγμα, ξεχωρίζουν μια σειρά από πρωτιές ως το γραφείο με το υψηλότερο ποσοστό διατήρησης των πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο με 99,8%, την ανάδειξή του ως το καλύτερο γραφείο της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής, στην οποία συμπεριλαμβάνονται η Ιταλία και οι χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, την πολλαπλή κατάκτηση κορυφαίων θέσεων σε βραβεία-θεσμούς (λ.χ. Best Workplaces, Business IT Excellence Awards κ.ά.) κ.ο.κ.

Επιπροσθέτως, λειτουργώντας σε ένα περιβάλλον ειδικών συνθηκών όπως χαρακτηρίζεται αυτό εντός των συνόρων, η SAS Ελλάδος έχει καταφέρει να σημειώνει σταθερά και επί πολλά χρόνια διψήφια ποσοστά ανάπτυξης, επιτυγχάνοντας να ξεχωρίζει για την αξιοσημείωτα υψηλή απόδοσή της στα συνολικά αποτελέσματα του οργανισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα, σε πολλαπλά εταιρικά event που έλαβαν χώρα ακόμη και στα κεντρικά της εταιρείας στην Βόρειο Καρολίνα, το παράδειγμα της ελληνικής θυγατρικής, που διακρίνεται από ευελιξία, αποτελεσματικότητα και γνώση, να αποτελέσει talk of the hour.

Η Ελλάδα επωφελείται της αναπτυξιακής πολιτικής της SAS
Εργαζόμενοι με επιμέλεια και με βάση έναν τριετή σχεδιασμό, που υπηρετούσε μια ευρύτερη ιδέα και έναν υψηλότερο στόχο, αξιοποιώντας διακρίσεις και… παράσημα ενός και εκτός των κόλπων της SAS, ο κ. Πέππας και η ομάδα του εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για την ανάληψη καθοδηγητικού-διευθυντικού ρόλου στην -υπό συζήτηση τότε- νέα υπο-περιοχή που προγραμματιζόταν να δημιουργηθεί και η οποία θα περιελάμβανε ένα σημαντικό τμήμα χωρών που ανήκουν στην Ανατολική Ευρώπη (Μολδαβία, Ρουμανία, Ουκρανία) και θα κατέληγε σε αυτές της επιρροής και ελέγχου της Ελλάδος (σ.σ.: Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία).

Παράλληλα, ως δεύτερο βήμα σε αυτή την διευρυμένη γεωγραφική περιοχή αναμένεται να αφορά στην προσθήκη ορισμένων ακόμη χωρών που εδρεύουν στα Βαλκάνια. Έπειτα από σειρά επαφών, συζητήσεων και διαδικασιών ελέγχου, και απολαμβάνοντας την αναγνώριση από τα υψηλά κλιμάκια της εταιρείας στις ΗΠΑ, πρόσφατα το ελληνικό γραφείο τιμήθηκε με την ανάληψη της διοικητικής όσο και αναπτυξιακής ευθύνης στην περιοχή Greece Eastern Europe – GEE (Ελλάδα και Ανατολική Ευρώπη). Επιβράβευση, που… μεταφράζεται σε διευρυμένο εύρος αρμοδιοτήτων και καθηκόντων και πολλαπλάσιες ευθύνες για το εδώ management team υπό την καθοδήγηση του κ. Πέππα. Μάλιστα, εκ του νέου του ρόλου, ο ίδιος θα έχει την διοικητική ευθύνη της χάραξης και της υλοποίησης της στρατηγικής, καθώς επίσης και του συντονισμού των ενεργειών, για την περαιτέρω επέκταση της SAS σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή.


Εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του εγχώριου στελεχειακού δυναμικού και monetize των προσπαθειών του!
“Αναμφίβολα αποτέλεσε μεγάλη τιμή, αλλά και ευθύνη ταυτόχρονα, η εμπιστοσύνη με την οποία μας περιέβαλε και έδειξε η ηγεσία της SAS τόσο στο πρόσωπό μου όσο και στην υπόλοιπη ομάδα ανθρώπων, εκτιμώντας και αναγνωρίζοντας -συνολικά- την αποδοτική εργασία και το πολύτιμο έργο που έχουμε καταφέρει να παράγουμε ως ελληνικό γραφείο. Στοιχείο, που δεν αποτελεί έκπληξη, τουλάχιστον για την ομάδα μας, καθώς γνωρίζουμε τις προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, έχουμε πλήρη αίσθηση των δεδομένων της αγοράς, της δυναμικής και των προτερημάτων των προϊόντων και λύσεών μας, ενώ με το πέρασμα του χρόνου έχουμε καταφέρει να… εκτοξεύσουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία χειρισμού απαιτητικών ζητημάτων και “θέλω” εκ μέρους κορυφαίων επιχειρήσεων-πελατών, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας. Πάντοτε δε, είμαι υπέρμαχος της πανθομολογούμενης ποιότητας και πληρότητας των στελεχών μας, η οποία καθημερινά μας επιτρέπει να κάνουμε monetize κάθε μας προσπάθεια. Κι αυτό, λειτουργώντας με περιορισμένους ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους εν συγκρίσει με την μέση θυγατρική μας σε ολόκληρο τον κόσμο. Κι όμως, αυτό δεν μας πτόησε να αναζητήσουμε και τελικά να πετύχουμε να ανελιχθούμε σε υψηλότερες κορυφές, διασφαλίζοντας την συνέχεια του γραφείου μας με την ταυτόχρονη αύξηση των απασχολούμενων στελεχών. Κι αυτό, καθώς θα απαιτηθεί πρόσθετο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, όπως λ.χ. presales, πωλητές, proseffional services κ.ά. προκειμένου να διαχειριστεί και να “τρέξει” σωστά την διευρυμένη γεωγραφική περιοχή. Θα πρέπει να σημειώσω πως η εν λόγω αναδιοργάνωση ευθυγραμμίζεται με την στρατηγική που ξεκίνησε να εφαρμόζει η εταιρεία από τον περασμένο Ιανουάριο στην προσπάθεια που καταβάλλει προκειμένου να ενθαρρύνει και να υποστηρίξει την ταχύτερη ανάπτυξη στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Κάτι, που εκτιμά πως θα λάβει “σάρκα και οστά” μέσω της βελτιωμένης υποστήριξης πελατών και της ταχύτερης εφαρμογής της “Go To Market” στρατηγικής της”.

Υπογραμμίζεται πως οι νέες αγορές που προστέθηκαν στην σφαίρα επιρροής της SAS Ελλάδος διακρίνονται από -ελαφρώς- διαφορετικό επίπεδο ωρίμανσης και απαιτούμενο modus operandi. Όπως σημειώνει ο κ. Πέππας: “Η Ρουμανία παρουσιάζει σημαντικό ενδιαφέρον στους τομείς του finance (τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες) και στις τηλεπικοινωνίες, έχοντας την πρόσθετη ιδιαιτερότητα πως στην εκεί αγορά και στους προαναφερθέντες κλάδους δραστηριοποιούνται με ξεχωριστή επιτυχία ελληνικών συμφερόντων και ιδιοκτησίας επιχειρήσεις, τις οποίες και ήδη εξυπηρετούμε και εντός των συνόρων. Συνολικά, η Ρουμανική αγορά υπόσχεται σημαντική ανάπτυξη, ενώ από την πλευρά μας απαιτείται η ενίσχυση του πλήθους των συνεργατών μας. Θετικές προοπτικές συγκεντρώνει και η Ουκρανική αγορά, παρά το γεγονός ότι ακόμη δεν έχουμε καν δημιουργήσει και λανσάρει οργανωμένο συνεργατικό σχήμα με συγκεκριμένους partners. Βέβαια, υπάρχει το “ανοικτό” ζήτημα των εχθρικών -πλέον- σχέσεων με την Ρωσία, ωστόσο το αντιμετωπίζουμε ως πρόκληση και πρόσθετη ευκαιρία ανάπτυξης και προσπορισμού κερδών. Όσο για την Μολδαβία, βρισκόμαστε στην διαδικασία κατά την οποία προσπαθούμε να την αναλύσουμε επιμέρους, να καταγράψουμε τα ισχυρά σημεία της, καθώς και τις ανάγκες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη χώρα”.

Είμαστε business consultants provider και όχι απλώς κατασκευαστές λογισμικού
Για όσους αναρωτιούνται με ποιο τρόπο το ελληνικό γραφείο πρόκειται να κατευθύνει το σύνολο των προσπαθειών μιας ευρείας όσο και ανομοιογενούς γεωγραφικής και οικονομικοκοινωνικής περιοχής, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και έντονα στοιχεία τοπικισμού, σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης των πωλήσεων, των κερδών, αλλά και του βαθμού διείσδυσης και της βαρύτητας του ρόλου της SAS στην περιοχή συνολικά, ο κ. Πέππας απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια όσο και απλότητα: “Μα ακολουθώντας την πρακτική που μας έχει καθοδηγήσει από το πετυχημένο παρελθόν στο ακόμη πιο αποδοτικό παρόν και ευελπιστούμε στο πολλαπλάσιο κερδοφόρο μέλλον και δεν είναι άλλη από την υιοθέτηση και εφαρμογή μιας business consultants provider προσέγγισης και λειτουργίας. Εξάλλου, αυτό είμαστε και όχι απλά software vendors. Πάντοτε ακούμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων-πελατών και με χαρακτηριστική ακρίβεια γνωρίζουμε από την αρχή εάν είμαστε σε θέση να προσφέρουμε συγκεκριμένες απαντήσεις. Μάλιστα, ο ρόλος μας όχι μόνο δεν εξαντλείται σε αυτό το στάδιο, αλλά πάντοτε αναζητούμε μια συνολική λύση που μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά για τον οργανισμό-πελάτη, επιτρέποντας του να αξιοποιήσει πλήρως τα οφέλη που θα προκύψουν από την ειδίκευση της SAS σε μια σειρά από τομείς, τοποθετώντας τον πάνω από τον ανταγωνισμό. Κατ’ αυτό τον τρόπο “δομούνται” σχέσεις εμπιστοσύνης που όχι μόνο αντέχουν στο χρόνο, αλλά ενδυναμώνονται κιόλας”.


Η γνώση προκύπτει από τα δεδομένα και όχι το μέγεθος…
Προς αυτή την κατεύθυνση, σημαντικό ρόλο παίζει η έκταση, το βάθος και ο πλούτος του πορτφόλιο προϊόντων και υπηρεσιών της SAS που εδράζεται στα analytics και επηρεάζει την λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων, ταχύτερα και με πιο αποδοτικό τρόπο. “Ουσιαστικά, αυτό που προσφέρουμε είναι πολύτιμη αναφορικά με την καθημερινή λειτουργία μιας επιχείρησης, βοηθώντας τις παράλληλα να διερευνήσουν δυνατότητες και ευκαιρίες ανάπτυξης βασιζόμενες σε ρεαλιστικά στοιχεία. Εξάλλου, στο σημερινό σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο οι επιτυχημένες αποφάσεις στηρίζονται στην επίγνωση του συνόλου των στοιχείων που απαρτίζουν κάθε επιχειρηματικό ζήτημα. Για αυτό και στην SAS παρέχουμε λογισμικό, εφαρμογές και υπηρεσίες καινοτόμων analytics, επιχειρηματικής ευφυίας και διαχείρισης δεδομένων”, τονίζει ο κ. Πέππας.

Η αγορά γνωρίζει την SAS ως μία εταιρεία που απευθύνεται σε μεγάλες επιχειρήσεις. Σωστά γιατί όντως διαθέτει πελάτες που είναι μεγάλοι σε μέγεθος και γνωστοί παγκοσμίως. Εκείνο που δεν γνωρίζει, όμως, είναι πως οι λύσεις της SAS απευθύνονται σε όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων και πως η εταιρεία διαθέτει στο πελατολόγιό της μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ο κ. Πέππας εξηγεί: “Η δημιουργία επιχειρηματικής γνώσης -όπως προανέφερα- βασίζεται στα εταιρικά δεδομένα, τα οποία παράγονται από κάθε μορφής και μεγέθους επιχείρηση. Οι προκλήσεις, άλλωστε, είναι κοινές με τις μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και οργανισμούς, απλά το μέγεθός τους διαφέρει. Δίχως αμφιβολία, το μέγεθος ενός πελάτη δεν παίζει κάποιο ρόλο ή θέτει κάποιας μορφής περιορισμό. Μάλιστα, διαθέτουμε analytics για μικρές, αλλά και μικρομεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις, που τους επιτρέπουν να κάνουν περισσότερα με λιγότερα, ενώ παράλληλα αξιοποιούν πλήρως insights που προκύπτουν από τα ίδια τους τα δεδομένα προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες, μεγιστοποιώντας τα έσοδά τους. Διαδικασία που δεν είναι -πλέον- σύνθετη, ακριβή ή δεν μπορεί να ελεγχθεί”. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία έχει προσαρμοσμένη -στις ανάγκες των ΜμΕ- τιμολογιακή πολιτική για σχεδόν ολόκληρη την γκάμα των λύσεων.

Τα analytics θεμελιώνουν το μελλοντικό επιχειρείν
Τα analytics δεν βοηθούν τους οργανισμούς -δημόσιους ή ιδιωτικούς- μόνο στην λήψη των βέλτιστων στρατηγικών αποφάσεων. Αποτελούν, πλέον, τα θεμέλια των επιχειρηματικών μοντέλων του μέλλοντος που προβλέπουν και διορθώνουν τα προβλήματα προτού καν αυτά συμβούν.

Με τη βοήθεια των προηγμένων ευφυίας analytics, οι οργανισμοί θα αναλύουν και θα προβαίνουν στη λήψη αποφάσεων για την υλοποίηση ενεργειών και διαδικασιών που θα προλαβαίνουν το οποιοδήποτε γεγονός. Εξάλλου, κορυφαίες εταιρείες αναλυτών, όπως λ.χ. οι Forrester, Gartner, Chartis κ.ά. κατατάσσουν επί σειρά ετών την SAS ως ηγέτη στις λύσεις επιχειρηματικής ευφυίας και στα predictive analytics.

Όπως επισημαίνει ο κ. Πέππας: “Πράγματι, για να μπορέσει μία εταιρεία να φτάσει να γίνει proactive και να προλαβαίνει γεγονότα και καταστάσεις, χρειάζεται να επενδύσει στα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία, λύσεις και τεχνογνωσία”.

H SAS, με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της επιχειρηματικής ευφυίας και των Business Analytics και περισσότερες από 80.000 εγκαταστάσεις λύσεων σε πελάτες, διαθέτει τόσο τα κατάλληλα εργαλεία και λύσεις λογισμικού που αναζητά κάθε οργανισμός που θέλει -όχι μόνο να συμβαδίσει με την εποχή του- αλλά να είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από αυτήν όσο και άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό (περισσότεροι από 14.000 ανθρώπους εργάζονται στη SAS παγκοσμίως), το οποίο μπορεί να βοηθήσει στον σχεδιασμό της κατάλληλης στρατηγικής. Μόνο τυχαίο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, επίσης, ότι το 94% των κορυφαίων 100 εταιρειών του Fortune 500 είναι πελάτες της SAS.

Τέσσερις Πυλώνες στρατηγικής
H στρατηγική που εφαρμόζει η SAS προκειμένου να δημιουργήσει τα επιχειρηματικά μοντέλα του μέλλοντος αφορά στην δημιουργία επίγνωσης για κάθε επιχείρηση σε έναν ολιστικό τρόπο αντιμετώπισής τους. “Η στρατηγική μας διακρίνεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες, καθένας από τους οποίους διαθέτει τις αντίστοιχες τεχνολογικές λύσεις/προτάσεις.

Ο πρώτος έχει να κάνει με τη διαχείριση των δεδομένων και περιλαμβάνει λύσεις που αφορούν σε data governance, data integration και data quality. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρότασή μας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, με την ταυτόχρονη υιοθέτηση των αυστηρότερων ισχυόντων κανονιστικών πλαισίων και διαδικασιών. Πρόκειται για μια end-to-end προσέγγιση που έχει ως απώτερο σκοπό την ανίχνευση, αναγνώριση, διαχείριση, διακυβέρνηση και προστασία των προσωπικών δεδομένων. Σε αυτήν την πραγματικότητα συμπεριλαμβάνεται και η εν αναμονή υιοθέτηση και εφαρμογή του General Data Protection Regulation (GDPR)”, υπογραμμίζει ο κ. Πέππας και συνεχίζει:

“Ο δεύτερος πυλώνας βασίζεται στο Customer Intelligence. Οι εποχές κατά την οποία -απλά- η απόκτηση νέων πελατών αρκούσε για την ανάπτυξη και την κερδοφορία μιας επιχείρησης, ανήκουν στο παρελθόν. Πλέον, ολοένα και περισσότερα brands, αποσκοπούν στην δημιουργία περισσότερων εσόδων από τους υφιστάμενους πελάτες μέσω της διασφάλισης της βέλτιστης αγοραστικής εμπειρίας, προσφέροντας ένα πραγματικό customer journey. Κάτι που προϋποθέτει βαθύτατη γνώση της διαχρονικής αξίας κάθε πελάτη (Customer Lifetime Value), έτσι ώστε να γίνει πιο στοχευμένη και προσωποποιημένη προσέγγιση, παραδίδοντας το κατάλληλο μήνυμα την σωστή χρονική στιγμή μέσα από το πιο προτιμητέο κανάλι”.

Ο επόμενος πυλώνας έχει να κάνει με την καταπολέμηση και πρόληψη της απάτης, ένας τομέας όπου “Η SAS διαθέτει την κορυφαία λύση, μέσω της οποίας επιχειρεί να ενισχύσει την ευφυΐα του οργανισμού αναφορικά με την ασφάλεια, αλλά και την αποτροπή φαινομένων και επιθέσεων που σχετίζονται με την απάτη. Προσφέρουμε εξειδικευμένες λύσεις ανά κλάδο και συγκεκριμένα για το Banking Fraud τις λύσεις Transactional Monitoring, Payment & Card Fraud, Anti-Money Laundering, για το Ιnsurance Fraud διαθέτουμε τη λύση Claims Fraud, ενώ παρέχουμε τη λύση Procurement Fraud για το manufacturing, τον κλάδο της Ενέργειας και φυσικά το λιανεμπόριο”, σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Πέππας.

Τελευταίος πυλώνας είναι το Business Intelligence και ειδικότερα τα Visual Analytics. Η συγκεκριμένη λύση κάνει πραγματικότητα τα μοντέλα πρόβλεψης αφού επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το σύνολο των στόχων τους με έναν ευέλικτο όσο και διαδραστικό τρόπο, καλύπτοντας την θεμελιώδη ανάγκη τους για ταχύτατες και αξιόπιστες προβλέψεις αναφορικά με την πορεία επίτευξης των προκαθορισμένων στόχων ώστε να λαμβάνουν έγκαιρα τα απαιτούμενα μέτρα.