Ο Όμιλος εταιριών Βαρδάκη, με βασικό πυλώνα την Europcar Greece, χρησιμοποιεί εκτεταμένα την Πληροφορική, ειδικά σε ότι αφορά την αυτοματοποίηση διαδικασιών, ώστε να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του αρτιότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί αυτήν την περίοδο η Διεύθυνση Πληροφορικής έχει να κάνει με τη διασύνδεση των διαφορετικών πληροφοριακών συστημάτων των εταιρειών του Ομίλου (Europcar, Eparking.gr, AthensHappyTrain, HellenicAutoService) και η υποστήριξή τους. «Στόχος για το 2018 είναι η μετάβαση σε μια ενιαία λύση ERP-CRM για όλες τις δραστηριότητες και για όλες τις εταιρείες, ώστε το cross sales ανάμεσα τους να είναι  πιο αποτελεσματικό και ευκολότερα μετρήσιμο» δηλώνει στο NetFAX o Επαμεινώνδας Αθανασόπουλος, IT Manager της Europcar Greece.

Η μελέτη-ανάλυση αυτού του πολύ μεγάλου και φιλόδοξου έργου έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο, ενώ έχει κι έρευνα αγοράς για τις πιθανές λύσεις που υπάρχουν – αυτή την περίοδο εξετάζονται προσφορές από μεγάλες εταιρείες του χώρου (όπως οι Intrasoft International, Singular Logic, Oracle, Entersoft). «Στόχος μας είναι να μεταφέρουμε σε μια λύση ERP όλες τις διεργασίες του ομίλου, ώστε κάθε δραστηριότητα να μπορεί να κουμπώσει ως module πάνω της» επισημαίνει ο Ε. Αθανασόπουλος.

Η Διεύθυνση Πληροφορικής του ομίλου έχει ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία σε απαιτητικά projects. Φέτος υλοποιήθηκε στην Europcar Greece το integration ανάμεσα στα συστήματα ERP, CRM και PBX, μια υλοποίηση που οδήγησε την εταιρεία στην απόκτηση του χρυσού βραβείου στα ‘Transport & Logistic Awards 2017’, στο κομμάτι του After Sales Service. Το εν λόγω project υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την microbase και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες (εργαζόμενους) να έχουν πλήρη εικόνα του πελάτη (για όλες τις δραστηριότητες του ομίλου) για να του προσφέρουν με βάση τις προτιμήσεις και το ιστορικό κινήσεων του την υπηρεσία που τον αντιπροσωπεύει.

Αναγνωρίζοντας, επίσης, τη μεγάλη δυναμική των social media ως κανάλια επικοινωνίας με νέους και υπάρχοντες πελάτες, «έχει τεθεί ως στόχος για τους επόμενους μήνες το integration των social media με το CRM, με επίκεντρο την Europcar». Παράλληλα, έχει ξεκινήσει η επανασχεδίαση των Β2C και B2B πλατφορμών με σκοπό τη βελτιστοποίηση της χρήσης τους. «Στόχος είναι εν τέλει η κράτηση να γίνεται αυτοματοποιημένα και όσο πιο απλά και γρήγορα γίνεται» καταλήγει ο Ε. Αθανασόπουλος.