Σε ένα περιβάλλον που τα κανάλια επικοινωνίας ψηφιοποιούνται όλο και περισσότερο, μια πελατοκεντρική εταιρεία όπως είναι η Carglass, αναπόφευκτα θέτει σε προτεραιότητα τον ψηφιακό μετασχηματισμό και αυτό αυτομάτως δίνει στο κομμάτι της Πληροφοριακής μεγαλύτερο βάρος και συνεπώς, μεγαλύτερες ευθύνες.

«Οι διαρκείς τεχνολογικές εξελίξεις και η υιοθέτηση ενός ‘ψηφιακού μοντέλου’ λειτουργίας, είναι για εμάς ένας από τους βασικότερους στόχους και φυσικά, αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής μας» δηλώνει στο NetFAX ο Γιάννης Τουμπής, IT Coordinator της Carglass Greece. Στο πλαίσιο αυτό η Carglass επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες, που επηρεάζουν και πλέον καθορίζουν όλα τα επίπεδα του οργανισμού.

Όπως είναι η εγκατάσταση ενός σύγχρονου cloud περιβάλλοντος εργασίας και συγκεκριμένα του Digital Workplace της Microsoft, ένα έργο που υλοποιήθηκε από τον ΟΤΕ και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο. Παράλληλα, γίνονται συνεχώς, σε συνεργασία με την Data Communication που έχει αναλάβει την υποστήριξη του Microsoft Navision (Microsoft Dynamics NAV), βελτιώσεις στο ERP της εταιρείας, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες –  όπως είναι η κεντρικοποιημένη real time προβολή του πίνακα ραντεβού των εταιρικών της καταστημάτων.

«Επιπλέον, η διεύρυνση των ήδη υπαρχόντων καναλιών επικοινωνίας με τους πελάτες, όπως η δυνατότητα online κλεισίματος ραντεβού και η διαδικτυακή διαχείρισή του μέσω του Digital Customer Portal (Web service σε Amazon), και παράλληλα, η χρήση νέων εφαρμογών, όπως το Webchat, μας βοηθάει στο να ανταποκρινόμαστε πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη θετική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρουμε» σημειώνει ο Γ. Τουμπής.

«Επιδιώκοντας να δίνουμε όσο το δυνατό μεγαλύτερη αξία στις συνεργασίες μας με τις ασφαλιστικές εταιρίες με άξονες πάντα τη διαφάνεια και την αξιοπιστία, βελτιώνουμε συνεχώς μέσα από την ψηφιοποίηση όλες τις μεταξύ μας διαδικασίες: από την καταχώρηση και τιμολόγηση των περιστατικών θραύσης κρυστάλλων των πελατών,  μέχρι τη συλλογή και τον τελικό έλεγχο όλων των δικαιολογητικών σε περιβάλλον cloud, που είναι απαραίτητα για την ορθή διεκπεραίωση του ραντεβού» προσθέτει.

Στόχος της Διεύθυνσης Πληροφορικής είναι να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες του MS Office 365, όπως είναι το Sharepoint για περαιτέρω ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών διεργασιών και των ροών εργασίας. Γι’ αυτό το σκοπό η εταιρεία έχει προβεί σε μια έρευνα αγοράς προκειμένου να βρει συνεργάτη γι’ αυτήν την υλοποίηση. «Για το επόμενο χρονικό διάστημα, στόχος είναι να εντάξουμε στο νέο ψηφιακό περιβάλλον που ‘χτίζουμε’, το κομμάτι του HR, δίνοντας έτσι νέους και πιο άμεσους διαύλους επικοινωνίας στο προσωπικό ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το engagement και τις διαπροσωπικές σχέσεις, ειδικά στο κομμάτι του δικτύου που εκτείνεται σε όλη την Ελλάδα» αναφέρει ο Γ.Τουμπής.

Παράλληλα, στα σχέδια της εταιρείας  είναι η ακόμα πιο απλοποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες και η πιο εύκολη συλλογή των απαραίτητων δεδομένων μέσα από τη διαρκή μελέτη και ανάλυση του λεγόμενου Omnichannel approach. «Εκμεταλλευόμενοι τη στρατηγική απόφαση που πήραμε ως εταιρεία να ενταχθούμε σε cloud περιβάλλον, διαρκής επιδίωξή μου είναι όλες οι επιπλέον βελτιώσεις και νέες εφαρμογές που υιοθετούμε να γίνονται πάνω σε αυτό» τονίζει ο Γ. Τουμπής. Σε αυτό το πλαίσιο, η Διεύθυνση Πληροφορικής διερευνά τη μεταφορά του computer room στο cloud, εξετάζοντας ως πιθανές λύσεις το Amazon ή το Azure.