netweek - Χρυσή Ευκαιρία: ένα επιτυχημένο case study ψηφιακού μετασχηματισμού

Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Χρυσή Ευκαιρία: ένα επιτυχημένο case study ψηφιακού μετασχηματισμού

7 Δεκεμβρίου 2017 | 11:07 Γράφει το NetWeek  Team Topics: IT Strategy,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Διονύσης Λιάλιος

Ο Όμιλος Χρυσή Ευκαιρία (ΧΕ) αποτελεί ένα χαρακτηριστικό case study για το πώς μπορεί ένα παραδοσιακό business να μετασχηματιστεί σε μια σύγχρονη εταιρεία που αξιοποιεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό τις ψηφιακές τεχνολογίες για την ανάπτυξή της.

Η Διεύθυνση Πληροφορικής του Ομίλου Χρυσή Ευκαιρία έχει επωμιστεί μεταξύ άλλων ένα πολύ σημαντικό project, ήτοι την υποστήριξη του μετασχηματισμού του Ομίλου σε μια σύγχρονη ψηφιακή εταιρεία. Η συνταγή για την επιτυχή υλοποίηση αυτού του project είναι η υποστήριξη και καθοδήγηση από τη Διοίκηση, καθώς και η κατανόηση της μεγάλης εικόνας όσον αφορά την επιχειρηματική λειτουργία. Μια συνταγή που, όπως όλα δείχνουν, εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία στον Όμιλο. Απτό παράδειγμα η εμπορική αξιοποίηση των Big Data. Μετά από συστηματική προσπάθεια μελέτης και ανάπτυξης, ο Όμιλος της Χρυσής Ευκαιρίας έδωσε στο κοινό το πρώτο εμπορικό δείγμα project σχετικά με τα Big Data. Από τη Δευτέρα (13/11/17), οι επισκέπτες του site http://www.xe.gr/property έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν διαδραστικούς χάρτες, οι οποίοι απεικονίζουν το πώς έχουν διακυμανθεί οι τιμές των ακινήτων σε όλη την Ελλάδα, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων. Τα στοιχεία στηρίζονται στις αγγελίες που έχουν καταχωρηθεί στα συστήματα της Χρυσής Ευκαιρίας από το 2012 και μετά.

Το project των Big Data τρέχει εσωτερικά από τη Διεύθυνση Πληροφορικής με την αγαστή συνεργασία του τμήματος Product Development της εταιρείας, αλλά και την πολύτιμη αρωγή της Microsoft. Χρησιμοποιεί τόσο τεχνολογίες της τελευταίας – όπως το Αzure Machine Learning (για την επεξεργασία των δεδομένων σε R και Python και για την ανάπτυξη των μαθηματικών μοντέλων) και το Power BI (το οποίο τροφοδοτείται με τα αποτελέσματα επεξεργασίας του Αzure ML ώστε να παρουσιάζονται αυτά κατόπιν στο site της εταιρείας) – όσο και εργαλεία που έχει αναπτύξει εσωτερικά η Διεύθυνση Πληροφορικής.

«Ο Όμιλός μας έχει κατανοήσει ότι η αγγελία δεν αποτελεί, πλέον, μόνο τέσσερις γραμμές κειμένου, αλλά εμπεριέχει σημαντική πληροφορία, την οποία αν την εξάγεις και την χρησιμοποιήσεις με κατάλληλο τρόπο, μπορείς να αντλήσεις τεράστια πληροφόρηση, περνώντας από τα ποσοτικά στα ποιοτικά δεδομένα και δίνοντας χρήσιμα insights σε κόσμο που δεν είχε έως τώρα πρόσβαση σε τέτοιου είδους πληροφορίες» δηλώνει ο Διονύσης Λιάλιος, IT Director του Ομίλου Χρυσή Ευκαιρία.

Τα Big Data είναι ένα από τα σημαντικότερα projects της εταιρείας, το οποίο θα εξελίσσεται και θα βελτιώνεται συνεχώς, παρέχοντας σύντομα ακόμα και δυνατότητες πρόβλεψης τιμών, αποτελεί δε ένα μόνο δείγμα του πώς ο Όμιλος Χρυσή Ευκαιρία αξιοποιεί την Πληροφορική. «Δεν είμαστε ένα κλασικό IT Department, αλλά ένα fully competent software house που ταυτόχρονα έχει το ρόλο του στρατηγικού εταίρου. Projects όπως τα Big Data αποτελούν στην ουσία ένα δείγμα αυτών που μπορούμε να υλοποιήσουμε» σημειώνει ο Δ. Λιάλιος.

Η Διεύθυνση Πληροφορικής του Ομίλου επιπλέον έχει κάνει σημαντική δουλειά και στα mobile apps. Υποστηρίζονται και οι τρεις δημοφιλέστερες πλατφόρμες, ενώ πολύ σύντομα θα προστεθεί σε αυτές και η δυνατότητα επεξεργασίας των προσωπικών αγγελιών.

Στόχος του Ομίλου είναι να προσφέρει ενοποιημένη εμπειρία στους πελάτες του, με τη Διεύθυνση Πληροφορικής να παίζει καταλυτικό ρόλο σε αυτό, πάντα με την πολύτιμη συνεργασία των υπολοίπων Διευθύνσεων: «Με όποιο τρόπο και αν επικοινωνήσει ένας πελάτης μαζί μας σχετικά με μια αγγελία –από το κινητό, το site, το messenger ή το τηλέφωνο – φροντίζουμε για την απρόσκοπτη αλληλεπίδραση αυτών των καναλιών. Έτσι η πληροφορία διαχέεται αυτόματα έχοντας ως αποτέλεσμα μια ενοποιημένη και συνολική εμπειρία για τους πελάτες μας. Όσο όμως και αν αυτό φαίνεται απλό, κρύβει μέσα του σημαντική πολυπλοκότητα και κόπο λόγω της εξαιρετικά διαφορετικής φύσης των καναλιών αυτών».

«Στόχος μας και μέρος της στρατηγικής μας είναι να είμαστε εκεί που θα έρθουν οι πελάτες μας, να φτιάξουμε από τώρα το περιβάλλον που θα χρειαστούν στο άμεσο μέλλον, προβλέποντας τις ανάγκες τους. Παράλληλα, να δίνουμε στο προσωπικό της εταιρείας μας τους τρόπους ώστε να υλοποιήσουν τις ιδέες που έχουν» καταλήγει ο Δ. Λιάλιος.

netweek (T. 408)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778