Τα πιο πρόσφατα IT Projects που υλοποίησε η αλυσίδα καταστημάτων Morena Spain στη χώρα μας, έχουν να κάνουν με στρατηγικές προώθησης προϊόντων για τη διαμόρφωση τιμών προσαρμοσμένες στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη: «Μέσα από την αξιοποίηση των Analytics θέλουμε να μείνουν ικανοποιημένοι οι πελάτες μας από τις αγορές τους, διαμορφώνοντας τιμές, οι οποίες θα επιτρέπουν ακόμα και σε άτομα χαμηλού εισοδήματος να αγοράζουν ποιοτικά είδη με λίγα χρήματα» δηλώνει στο NetFax ο Ευάγγελος Πετρόπουλος, υπεύθυνος ΙΤ της αλυσίδας καταστημάτων ρούχων.

Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η εναρμόνιση του site της εταιρείας με τεχνολογίες mobile, με σκοπό τη διευκόλυνση των αγορών των επισκεπτών του, τη διαφύλαξη των προσωπικών τους δεδομένων βάση του νέου νόμου (GDPR) που τέθηκε σε εφαρμογή και τέλος την προώθηση των προϊόντων μέσα απο τις υπηρεσίες Google Adwards και τα social media.