netweek - Το πρώτο όνομα στη μαρκίζα - έχει σημασία;

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Το πρώτο όνομα στη μαρκίζα - έχει σημασία;

8 Ιουλίου 2011 | 13:12 Γράφει η Αγγελική  Κορρέ Topics: Editorial

Αγγελική Κορρέ

Με πολλές από τις παραδοσιακές λειτουργίες και λειτουργικότητες της Πληροφορικής να έχουν αρχίσει να μεταφέρονται στο «σύννεφο» και με την τεχνολογία να εξελίσσεται και να αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, έχει προκύψει ως κυρίαρχο θέμα συζήτησης τι πρέπει να κάνουν τώρα οι CIOs και τα τμήματα Πληροφορικής.

Υπάρχουν πολλές ιδέες για το πώς οι άνθρωποι του ΙΤ πρέπει να επανεκπαιδευτούν και να επαναπροσδιορίσουν τους εαυτούς τους, προκειμένου να εξακολουθήσουν να αποτελούν κομμάτι του τι συμβαίνει στο επιχειρείν.

Μία άποψη λέει ότι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνει σήμερα ένας CIO είναι να βρει τρόπους να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία ώστε να δημιουργήσει πηγές εσόδων για την εταιρεία. Σύμφωνα με αυτή την άποψη, η μείωση των λειτουργικών δαπανών δεν είναι πια αρκετή, καθώς αν το ΙΤ παραμείνει ένα κέντρο κόστους, αναπόφευκτα το επόμενα βήμα είναι να γίνει outsourced.

Καλούνται, λοιπόν, πλέον ο CIO και το τμήμα του να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα φέρουν έσοδα στην εταιρεία; Να εξηγήσουν στο business και να πείσουν για όλα τα υπέροχα και θαυματουργά που μπορούν να κάνουν οι ίδιοι με τις νέες τεχνολογίες; Και τελικά ποιος είναι ο ρόλος του ΙΤ: να αυξήσει τα έσοδα ή να μειώσει τα κόστη;

Η απάντηση είναι προφανώς ναι και στα δύο, αλλά το κλειδί εδώ είναι ο τρόπος και η προσέγγιση. Το πιο συχνό παράπονο που ακούω από τους ανθρώπους της Πληροφορικής είναι ότι το business «δεν ακούει» ή ότι η εταιρεία «αντιστέκεται» στις αλλαγές και τις καινοτομίες που προσπαθούν να εισάγουν. Σε αυτή την «κόντρα» ποια είναι η ευθύνη των ανθρώπων του ΙΤ;

Μήπως από υπέρμετρο ενθουσιασμό «πλασάρονται» ως οι σωτήρες της επιχείρησης, οι φέροντες τη γνώση και κρατούντες το υπέρτατο όπλο - δηλαδή την τεχνολογία; Μήπως πρέπει το ΙΤ να αφήσει το business να ηγείται των αλλαγών, ή τουλάχιστον να νομίζει ότι ηγείται, φροντίζοντας ταυτόχρονα να είναι και να δείχνει ο ιδανικός συνεργάτης;

Αλλωστε, ποιος ήταν το πρώτο όνομα στη μαρκίζα: ο Fred Astair ή η Ginger Rogers; Ο Fred Astair ήταν καλός και το όνομά του πρώτο στην μαρκίζα, αλλά η Ginger έκανε τα ίδια ακριβώς βήματα με εκείνον, αλλά προς τα πίσω και φορώντας ψηλά τακούνια...

netweek (T. 272)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778