netweek - 25 Digitalized Companies to Watch ‘18: Καυκάς

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

25 Digitalized Companies to Watch ‘18: Καυκάς

27 Φεβρουαρίου 2018 | 09:31 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Case Studies,innovation

Η επιχειρηματική ευφυΐα, βασισμένη σε ανάλυση δεδομένων πωλήσεων και η στοχευμένη επικοινωνία με ένα πελατολόγιο 350.000 πελατών οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας.

Η βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί παράδοση με βαθιές ρίζες για την Β. Καυκας και η σύνδεση αυτής με την ψηφιακή στρατηγική επίσης. Η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας συντέλεσε καθοριστικά στην απόκτηση ανταγωνιστικής θέσης της εταιρείας και την κατέστησε πρωτοπόρο στον κλάδο που δραστηριοποιείται. Έτσι πετύχαμε αύξηση της παραγωγικότητας, μείωση των λειτουργικών εξόδων, αυτοματοποίηση διαδικασιών και βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών μας. Η στρατηγική της εταιρείας δεν κινείται απλά στην ψηφιακή κατεύθυνση, είναι ψηφιακή. Γίνονται σημαντικές επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα. Μετασχηματίζουμε ψηφιακά όλες τις δραστηριότητές μας σε συνεχή βάση. Και εξελίσσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο βασισμένοι σε αυτή τη στρατηγική.

Το CRM τρέφεται καθημερινά με δεδομένα χιλιάδων πωλήσεων
H εταιρεία μας έχει επιλέξει και εγκαταστήσει το Microsoft Dynamics CRM. Με το Dynamics βρισκόμαστε σε ένα περιβάλλον που οπτικά παραπέμπει στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα δεδομένα τα οποία έχουν συλλεχθεί μέσα από αυτόματες γέφυρες με τα υπόλοιπα συστήματα (SAP, Qlikview BI) απεικονίζονται με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμούμε, χρησιμοποιώντας πεδία, πίνακες, διαγράμματα, ακόμα και χάρτες. Υπάρχει ο “τοίχος” του πελάτη όπου εμφανίζονται χρήσιμες σημειώσεις που οποιοσδήποτε μπορεί να εισάγει αλλά και οι τελευταίες σχετικές ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί. Ακόμα πιο σημαντικό, κάθε χρήστης μπορεί να διαμορφώσει σύμφωνα με τις προτιμήσεις του και πολύ απλά, τον τρόπο που παρακολουθεί τις πληροφορίες που τον αφορούν. Βασική διαφοροποίηση, το CRM είναι πλέον και mobile, δίνοντας πρόσβαση ανά πάσα στιγμή και σε κάθε μέρος. Αναπτύξαμε περαιτέρω αυτή τη δυνατότητα ενσωματώνοντας το μηχανισμό Speech to Text, που καταργεί την πληκτρολόγηση κατά την αναζήτηση ή καταχώριση δεδομένων! Tα οφέλη που αποκόμισε η εταιρεία από την λειτουργικότητα του CRM ήταν: 150% αύξηση πωλήσεων σε έργα, 50% αύξηση Campaign’s Response Rate, Μείωση DSO κατά 12 ημέρες, 11% (μονάδες) αύξηση κερδισμένων προσφορών, 45% αύξηση κερδισμένων διαγωνισμών, χρόνος λύσης υποθέσεων σε 1,2 ημέρες κ.α

Η υπόσχεση του πωλητή δεν πρέπει να μένει ανεκπλήρωτη
Η εταιρεία Καυκας διαθέτει ένα δίκτυο 56 καταστημάτων και ευρεία ομάδα εξωτερικών πωλητών. Ως εμπορική εταιρεία, είμαστε σαφώς προσανατολισμένοι στις πωλήσεις και έχουμε επενδύσει τα τελευταία χρόνια στα πιο σύγχρονα εργαλεία υποστήριξης των πωλήσεων. Σε αυτή την κατεύθυνση, χρησιμοποιούμε ένα από τα κορυφαία λογισμικά επιχειρηματικής ανάλυσης παγκοσμίως, το Qlikview BI.

Το Qlikview χρησιμοποιείται σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της εταιρείας, αλλά όπως είναι φυσικό έχει δοθεί το μεγαλύτερο βάρος στην ανάπτυξη εφαρμογών που λειτουργούν υποστηρικτικά των πωλήσεων. Με δεδομένο ότι οι ανάγκες των ομάδων πωλήσεων (Δίκτυο & Εξωτερικοί Πωλητές) σε κάποιες περιπτώσεις είναι διαφορετικές, έχουν αναπτυχθεί αναφορές οι οποίες αποτελούν έτοιμα reports αλλά και αναφορές που χρησιμοποιούνται δυναμικά από τους χρήστες ως εργαλεία ανάλυσης. Τα δεδομένα που αντλούνται και δημιουργούν τις τελικές αναφορές προσεγγίζουν τα 2 εκατομμύρια παραστατικά πωλήσεων κατ’ έτος για τους ~350 χιλιάδες πελάτες μας σε μια ανοιχτή γκάμα ~135 χιλιάδων προϊόντων.

Ο πελάτης τις περισσότερες φορές θέλει να παραλάβει άμεσα το προϊόν από το κατάστημα. Αυτός είναι ο λόγος που η Καυκας χρησιμοποιεί WMS (SAP) καθώς και Fοcasting πρόγραμμα (Syncron Mantis) για την πρόβλεψη και αναπλήρωση των αποθεμάτων της, ώστε να ικανοποιούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (έγκυρα και έγκαιρα) τις απαιτήσεις των πελατών μας. Επίσης μέσα από reporting του ΒΙ παρακολουθούμε το service level των αποθεμάτων μας για την εξυπηρέτηση των πελατών. Άλλωστε διενεργούνται συστηματικά έρευνες ικανοποίησης μέσω CRM για βελτιωτικές ενέργειες στην εφοδιαστική αλυσίδα σχετικά με την γκάμα προϊόντων, τη διαθεσιμότητα και τους χρόνους παράδοσης.

Ο τομέας του e-business και το mobility είναι στις άμεσες προτεραιότητές μας. Επίσης ψηφιακά έργα security και cloud υπηρεσίες εντάσσονται στη μελλοντική μας ατζέντα. Κάθε νέο ψηφιακό έργο, μας καθιστά πιο ικανούς για το επόμενο, αλλά και πιο απαιτητικούς από τον εαυτό μας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι … never ending story.

netweek (T. 409)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778