netweek - Η Konica Minolta αλλάζει με οδηγό την καινοτομία

Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Η Konica Minolta αλλάζει με οδηγό την καινοτομία

28 Ιουνίου 2018 | 09:31 Γράφει ο Γιώργος  Φετοκάκης Topics: innovation,Trends

Η Konica Minolta, όπως φάνηκε στην εκδήλωση για εκπροσώπους του Τύπου που έλαβε χώρα στο κέντρο καινοτομίας (Experience Hub) της εταιρείας στο Άμστερνταμ στις 18 Μαΐου, μετασχηματίζεται από μια συμβατική εταιρεία τεχνολογίας σε μια εταιρεία που παρέχει επιχειρηματικές λύσεις σε μια πληθώρα διαφορετικών τομέων, μετατοπίζοντας την εστίαση από το printing και τις κάμερες στα IT services, με το ΙοΤ, τους έξυπνους χώρους εργασίας και την τεχνητή νοημοσύνη να παίζουν σημαντικό ρόλο στη νέα της εικόνα.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς για μια εταιρεία όπως η Konica Minolta, είναι ότι πρόκειται για έναν παραδοσιακό κατασκευαστή εκτυπωτικών συστημάτων και καμερών. Πράγματι, οι λύσεις enterprise printing συνεχίζουν να συνεισφέρουν σημαντικά στο τζίρο του κατασκευαστή, δίνοντάς του μια ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ωστόσο, που διαποτίζει κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα σήμερα, έχει ως αποτέλεσμα το printing να μπαίνει στο …περιθώριο και τις κάμερες να μπορούν να διεκπεραιώνουν πολλά περισσότερα πράγματα από τη λήψη μιας φωτογραφίας. Η καινοτομία αποτελεί τον οδηγό κάθε δράσης της εταιρείας σήμερα και το εργαλείο που χρησιμοποιεί για να της δώσει σάρκα και οστά είναι το Business Innovation Center (BIC).

«Μιλάμε καθημερινά με τους πελάτες μας βοηθώντας τους να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και να διαχειριστούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μέσα από τους 44.000 υπαλλήλους μας σε όλο τον κόσμο» ανέφερε ο Christian Kiesewetter, Head of Project Delivery and Operations, BIC (Βusiness Innovation Center), ένας από τους βασικούς ομιλητές της εκδήλωσης. Η Konica Minolta διαθέτει σήμερα ένα τεράστιο πελατολόγιο – 2 εκατ. πελάτες σε 150 χώρες – και η καθημερινή επικοινωνία με αυτούς αποτελεί από μόνη της μια πρόκληση. Ειδικά τώρα, που έχει αλλάξει το ρόλο της, εστιάζοντας στην παροχή τεχνολογικών υπηρεσιών που σχετίζονται με το χώρο εργασίας.

Από τους printers στο Workplace Hub
Ξεκινώντας από τα πρώτα εκτυπωτικά συστήματα και φθάνοντας μέχρι το λανσάρισμα του Workplace Hub, έλαβαν χώρα μια σειρά από γεγονότα που έβαλαν το λιθαράκι τους για το μετασχηματισμό της Konica Minolta σε μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών. Καταλυτικό ρόλο σε αυτόν το μετασχηματισμό έπαιξαν οι εξαγορές εταιρειών παροχής IT Services (της σουηδικής Koneo το 2011, της γαλλικής Serians S.A.S. & της γερμανικής Raber+Märcker GmbH το 2012, της βρετανικής ProcessFlows το 2016), αλλά και εταιρειών με ηγετική θέση στον τομέα τους, όπως η γερμανική εταιρεία κατασκευής συστημάτων βιντεοπαρακολούθησης Μοbotix (2016) και η γαλλική εταιρεία κατασκευής λύσεων Enterprise Content Management, Groupe Numerial (2018).

Εξαγορές που σε συνδυασμό με τη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών με μεγάλους και παραδοσιακούς κατασκευαστές της αγοράς (Microsoft, Dell, Sage, Citrix και HPE) έφεραν την ιαπωνική εταιρεία πιο κοντά στο στόχο της, να μετατραπεί σε μια ηγετική δύναμη παγκοσμίως στην αγορά των IT Services. H στρατηγική σε αυτόν τον τομέα στην ευρωπαϊκή αγορά επικεντρώνεται, σύμφωνα με τον Christian Kiesewetter, σε τρεις βασικούς άξονες: Digital Business Process (με λύσεις διαχείρισης εγγράφων, CRM κ.λπ), υπηρεσίες ΙΤ Security και λύσεις που συμβάλουν στην υλοποίηση του χώρου εργασίας του μέλλοντος (WorkPlace of the Future).

Βασικός στόχος της εταιρείας σε όλο αυτόν τον μετασχηματισμό και τη συνεχή εξέλιξή της είναι η δημιουργία αξίας για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, αναπτύσσοντας προϊόντα και λύσεις για τους πέντε βασικούς πυλώνες δραστηριοποίησής της: νοσηλευτική περίθαλψη, ιατρική περίθαλψη, διανομή λιανικών προϊόντων, mobile λύσεις και επαγγελματικές λύσεις εκτύπωσης. Σημαντικοί αρωγοί σε όλη αυτή την προσπάθεια της εταιρείας, τα πέντε κέντρα BIC (Business Innovation Centers) που έχει δημιουργήσει σε όλο τον κόσμο (Β. Αμερική, Ευρώπη, Ασία-Ειρηνικός, Κίνα, Ιαπωνία) - μέσω των οποίων αφουγκράζεται συνεχώς τις ανάγκες της αγοράς ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών της - αλλά και η ανάπτυξη πολύ καλών σχέσεων με την κοινότητα των startups. Το ότι όντως γίνεται καλή δουλειά που δίνει αποτελέσματα, φάνηκε από τις καινοτομίες που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση: εικονικές ρεσεψιονίστ, γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, έξυπνο εργαλείο κράτησης meeting rooms, λύσεις ασφάλειας (Mobotix) και μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας του Workplace Hub.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς για μια εταιρεία όπως η Konica Minolta, είναι ότι πρόκειται για έναν παραδοσιακό κατασκευαστή εκτυπωτικών συστημάτων και καμερών. Πράγματι, οι λύσεις enterprise printing συνεχίζουν να συνεισφέρουν σημαντικά στο τζίρο του κατασκευαστή, δίνοντάς του μια ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ωστόσο, που διαποτίζει κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα σήμερα, έχει ως αποτέλεσμα το printing να μπαίνει στο …περιθώριο και τις κάμερες να μπορούν να διεκπεραιώνουν πολλά περισσότερα πράγματα από τη λήψη μιας φωτογραφίας. Η καινοτομία αποτελεί τον οδηγό κάθε δράσης της εταιρείας σήμερα και το εργαλείο που χρησιμοποιεί για να της δώσει σάρκα και οστά είναι το Business Innovation Center (BIC).

«Μιλάμε καθημερινά με τους πελάτες μας βοηθώντας τους να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και να διαχειριστούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μέσα από τους 44.000 υπαλλήλους μας σε όλο τον κόσμο» ανέφερε ο Christian Kiesewetter, Head of Project Delivery and Operations, BIC (Βusiness Innovation Center), ένας από τους βασικούς ομιλητές της εκδήλωσης. Η Konica Minolta διαθέτει σήμερα ένα τεράστιο πελατολόγιο – 2 εκατ. πελάτες σε 150 χώρες – και η καθημερινή επικοινωνία με αυτούς αποτελεί από μόνη της μια πρόκληση. Ειδικά τώρα, που έχει αλλάξει το ρόλο της, εστιάζοντας στην παροχή τεχνολογικών υπηρεσιών που σχετίζονται με το χώρο εργασίας.

Από τους printers στο Workplace Hub
Ξεκινώντας από τα πρώτα εκτυπωτικά συστήματα και φθάνοντας μέχρι το λανσάρισμα του Workplace Hub, έλαβαν χώρα μια σειρά από γεγονότα που έβαλαν το λιθαράκι τους για το μετασχηματισμό της Konica Minolta σε μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών. Καταλυτικό ρόλο σε αυτόν το μετασχηματισμό έπαιξαν οι εξαγορές εταιρειών παροχής IT Services (της σουηδικής Koneo το 2011, της γαλλικής Serians S.A.S. & της γερμανικής Raber+Märcker GmbH το 2012, της βρετανικής ProcessFlows το 2016), αλλά και εταιρειών με ηγετική θέση στον τομέα τους, όπως η γερμανική εταιρεία κατασκευής συστημάτων βιντεοπαρακολούθησης Μοbotix (2016) και η γαλλική εταιρεία κατασκευής λύσεων Enterprise Content Management, Groupe Numerial (2018).

Εξαγορές που σε συνδυασμό με τη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών με μεγάλους και παραδοσιακούς κατασκευαστές της αγοράς (Microsoft, Dell, Sage, Citrix και HPE) έφεραν την ιαπωνική εταιρεία πιο κοντά στο στόχο της, να μετατραπεί σε μια ηγετική δύναμη παγκοσμίως στην αγορά των IT Services. H στρατηγική σε αυτόν τον τομέα στην ευρωπαϊκή αγορά επικεντρώνεται, σύμφωνα με τον Christian Kiesewetter, σε τρεις βασικούς άξονες: Digital Business Process (με λύσεις διαχείρισης εγγράφων, CRM κ.λπ), υπηρεσίες ΙΤ Security και λύσεις που συμβάλουν στην υλοποίηση του χώρου εργασίας του μέλλοντος (WorkPlace of the Future).

Βασικός στόχος της εταιρείας σε όλο αυτόν τον μετασχηματισμό και τη συνεχή εξέλιξή της είναι η δημιουργία αξίας για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, αναπτύσσοντας προϊόντα και λύσεις για τους πέντε βασικούς πυλώνες δραστηριοποίησής της: νοσηλευτική περίθαλψη, ιατρική περίθαλψη, διανομή λιανικών προϊόντων, mobile λύσεις και επαγγελματικές λύσεις εκτύπωσης. Σημαντικοί αρωγοί σε όλη αυτή την προσπάθεια της εταιρείας, τα πέντε κέντρα BIC (Business Innovation Centers) που έχει δημιουργήσει σε όλο τον κόσμο (Β. Αμερική, Ευρώπη, Ασία-Ειρηνικός, Κίνα, Ιαπωνία) - μέσω των οποίων αφουγκράζεται συνεχώς τις ανάγκες της αγοράς ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών της - αλλά και η ανάπτυξη πολύ καλών σχέσεων με την κοινότητα των startups. Το ότι όντως γίνεται καλή δουλειά που δίνει αποτελέσματα, φάνηκε από τις καινοτομίες που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση: εικονικές ρεσεψιονίστ, γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, έξυπνο εργαλείο κράτησης meeting rooms, λύσεις ασφάλειας (Mobotix) και μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας του Workplace Hub.


Alice, η εικονική ρεσεψιονίστ
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σήμερα είναι η εξεύρεση τρόπων βελτιστοποίησης των χώρων εργασίας. Η εικονική ρεσεψιονίστ Alice, η οποία παρουσιάστηκε ως λύση στο Experience Hub, αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το θέμα αυτό, επιτρέποντας την αποτελεσματικότερη διαχείριση επισκεπτών, χρόνου και πληροφοριών. Με την τεχνολογία αυτή οι επισκέπτες συνδέονται με τους οικοδεσπότες τους σε πολύπλοκους ή μη εξοπλισμένους χώρους υποδοχής. Ακόμη και αν ένας οικοδεσπότης δεν βρίσκεται επί τόπου, μπορεί εύκολα να συνδεθεί από ένα περίπτερο υποδοχής. Μέσω της ίδιας διαδικασίας μπορούν να δοθούν εγκρίσεις για ενέργειες συμμόρφωσης και ασφάλειας.

«Έξυπνα» γυαλιά και «έξυπνα» meeting rooms
Τα έξυπνα γυαλιά της Konica Minolta, μια άλλη λύση που παρουσιάστηκε στο Hub, συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας: Προσφέρουν οπτική καθοδήγηση από μακριά, με στόχο την εφαρμογή τους σε πολύπλοκες εργασίες, προβάλλοντας κείμενο ή εικόνες μέσα από ένα φακό στο χώρο μπροστά από τα μάτια των χρηστών τους. Μπορούν να αξιοποιηθούν κάλλιστα στην παραγωγική διαδικασία ή ακόμα για τη συντήρηση και αποθήκευση προϊόντων.

Εντυπωσιακό ήταν και το έξυπνο εργαλείο κράτησης meeting rooms, το οποίο αξιοποιεί τεχνολογίες IoT και Machine Learning. H τεχνολογία της Konica Minolta μπορεί να προβλέψει αν μια κράτηση αίθουσας συνεδριάσεων θα είναι στην πραγματικότητα διαθέσιμη με βάση την παρουσία των ανθρώπων και τα πρότυπα χρήσης ενός χρήστη. Μπορεί επίσης να ανιχνεύσει πότε μια σύσκεψη τελειώνει νωρίτερα. Όλα αυτά επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερη ευελιξία για την κάλυψη των πόρων. Το όραμα αυτό της Konica Minolta για τους χώρους εργασίας του μέλλοντος, απέσπασε το βραβείο «Buyers Lab PaceSetter for Smart Workplace Vision» από το Keypoint Intelligence - Buyers Lab.

Περισσότερη ασφάλεια με την ευφυία της Mobotix
Η ασφάλεια αποτελεί μεγάλη ανησυχία για όλους τους οργανισμούς και η προστασία της επιχείρησης τόσο φυσικά όσο και ψηφιακά γίνεται ολοένα και περισσότερο κρίσιμος παράγοντας. Η τεχνολογία Mobotix, επίσης θέμα παρουσίασης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, χρησιμοποιεί την έξυπνη αναγνώριση προσώπου για τη διαχείριση της πρόσβασης σε κτίρια και γραφεία, αυξάνοντας ουσιαστικά την ασφάλεια στο χώρο. Αυτή η τεχνολογία συνεργάζεται, επίσης, με τον εικονικό ρεσεψιονίστ και μπορεί να καθοδηγεί ξεχωριστά τους υπαλλήλους και τους επισκέπτες.

Workplace Hub
Συνολικά, η αποτελεσματική και ευφυής χρήση του χώρου γραφείων και των πόρων καθίσταται ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη για την επιχειρηματική επιτυχία και ο χώρος εργασίας του μέλλοντος ορίζεται από την αλληλεπίδραση ανθρώπων, συσκευών και χώρων. Συνδυάζοντας διαφορετικά τμήματα της υποδομής Πληροφορικής, η τεχνολογία Workplace Hub απομακρύνει το εμπόδιο της έλλειψης συμβατότητας μεταξύ συστημάτων και παρέχει υπηρεσίες βασισμένες σε πληροφορίες που συνεργάζονται με το εργατικό δυναμικό και τις επιχειρήσεις. Το Workplace Hub εξασφαλίζει την απρόσκοπτη σύνδεση των πολυλειτουργικών συσκευών, της αποθήκευσης δεδομένων, των servers, των σημείων πρόσβασης Wi-Fi και των hybrid clouds, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την ομαδική συνεργασία, απλοποιώντας τη διαχείριση της πληροφοριακής υποδομής και παρέχοντας υποστήριξη μέσω υπηρεσιών διαχείρισης IT.

Η λύση (app) που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης βασίζονταν στην επαυξημένη πραγματικότητα και μπορούσε να συνδέσει διαφορετικά συστήματα μεταξύ τους, χωρίς να υπάρχουν προβλήματα συμβατότητας, ώστε να μπορούν οι υπάλληλοι μιας επιχείρησης να τα χρησιμοποιήσουν χωρίς περιορισμούς, ενισχύοντας σημαντικά την έννοια της συνεργατικότητας στους χώρους εργασίας.


Guy Thai: Αλλάζουμε γιατί μας το ζητάει η αγορά
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Guy Thai, υπεύθυνο του τμήματος νέων υπηρεσιών της Konica Minolta, για το τι κρύβεται πίσω από την αλλαγή της και τα οφέλη που προσφέρουν οι νέες υπηρεσίες και λύσεις της στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

    NW: Η Konica Minolta μετασχηματίζεται από ένα κλασικό προμηθευτή εκτυπωτικών συστημάτων σε μια εταιρεία παροχής ΙΤ υπηρεσιών. Για ποιο λόγο αποφασίσατε αυτή την αλλαγή;

Guy Thai: Το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από αυτή την απόφασή μας είναι απλό. Ξεκινώντας ως ένας κλασικός κατασκευαστής εκτυπωτικών συστημάτων, συνειδητοποιήσαμε στην πάροδο του χρόνου ότι οι πελάτες μας, ένεκα της ψηφιοποίησης, ζητούσαν από εμάς συστήματα και λογισμικό για τη διαχείριση των εγγράφων τους. Ικανοποιώντας αυτήν την ανάγκη τους είδαμε να ανοίγεται μπροστά μας μια νέα ευκαιρία, παράλληλα με το printing, που σχετίζεται με τη διαχείριση των πληροφοριακών υποδομών. Γι’ αυτό το λόγο εξαγοράσαμε αρκετές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στο χώρο των IT Services, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση μας σε αυτό το κομμάτι. Αλλάζουμε, λοιπόν, γιατί μας το ζητάει η αγορά. Βέβαια, το όλο θέμα δεν έχει να κάνει μόνο με τα IT Services,είναι κάτι μεγαλύτερο και σχετίζεται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Το ΙΤ δεν πρέπει να περιορίζεται στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων ρουτίνας. Οφείλει να παίζει ένα πιο ενεργό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό, να συμβάλει στη δημιουργία καινοτομίας και νέων online υπηρεσιών (e-commerce, mobile apps κ.λπ.), να παίζει καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας χρηστών. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στις Διευθύνσεις Πληροφορικής τους πόρους που τους λείπουν, βοηθώντας τις να επικεντρωθούν σε όλα τα παραπάνω.

    Ποια είναι τα σημαντικότερα οφέλη των λύσεων που διαθέτετε σήμερα στις επιχειρήσεις; Τι προσφέρουν ειδικότερα σε μια Διεύθυνση Πληροφορικής αυτές οι λύσεις;

Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε με τις λύσεις μας είναι να απλοποιήσουμε το πληροφοριακό περιβάλλον των σύγχρονων επιχειρήσεων και δη των μικρομεσαίων, βοηθώντας τις να επικεντρωθούν στην κύρια δραστηριότητά τους, στη δημιουργία αξίας και καινοτομίας. Σήμερα, οι δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού απαιτούν πολλούς πόρους από το ΙΤ, τους οποίους οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν διαθέτουν. Με τις λύσεις μας βοηθάμε σε αυτό, αναλαμβάνοντας να διεκπεραιώσουμε μέσα από το service desk όλες εκείνες τις καθημερινές εργασίες ρουτίνας που δεν προσφέρουν αξία στην επιχείρηση, ώστε το ΙΤ να μπορέσει να επικεντρωθεί στην ψηφιακή καινοτομία.

Ένα ακόμα σημαντικό όφελος είναι ότι οι λύσεις ενισχύουν την εργασία των ομάδων και προσθέτουν ευελιξία σε μια επιχείρηση, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να έχουν παντού και έγκαιρα ενημερωμένη εταιρική πληροφόρηση. Τέλος επιτρέπουν τη δυναμική εξέλιξη του ΙΤ, δημιουργώντας ένα ανοικτό σύστημα. Μέσα από το marketplace μας οι εταιρείες μπορούν να ανανεώνουν τα πληροφοριακά τους συστήματα, κατεβάζοντας εφαρμογές ή αποκτώντας πρόσβαση σε συγκεκριμένες υπηρεσίες cloud βάσει των εκάστοτε αναγκών τους.

Επιπλέον, είναι πολύ σημαντική η φυσική παρουσία στο χώρο των πελατών μας. Βρισκόμαστε διπλά τους για να καλύπτουμε τις ανάγκες τους – άλλωστε πάνω από το 50% του εργατικού δυναμικού μας είναι τεχνικοί που προσφέρουν on-site υποστήριξη στους πελάτες μας. Για μας οι πελάτες αποτελούν συνεργάτες και επιδιώκουμε να έχουμε μια μακροχρόνια σχέση μαζί τους.

    Ποιες από τις λύσεις και υπηρεσίες που παρουσιάσατε στο κέντρο καινοτομίας που παρουσιάσετε στο Κέντρο Καινοτομίας θα κυκλοφορήσουν στην αγορά; Τι προσφέρουν αυτές οι λύσεις στις επιχειρήσεις;

Αρκετές από αυτές τις λύσεις και υπηρεσίες έχουν ξεκινήσει στα Business Innovations Center (ΒΙC) μας. Όπως είναι τα «έξυπνα» γυαλιά, τα οποία βρίσκονται ακόμα στη φάση της επώασης, ωστόσο σύντομα θα μπουν στη φάση της προτυποποίησης για να κυκλοφορήσουν στη συνέχεια στην αγορά. Η «έξυπνη» κάμερα της Mobotix από την άλλη δεν αποτελεί πια πρωτότυπο αλλά έτοιμο προϊόν το οποίο μπορεί, για παράδειγμα, να καταμετρήσει τους πελάτες σε ένα κατάστημα ή να δημιουργήσει ένα heat map απεικονίζοντας εκείνα τα σημεία του καταστήματος στα οποία συγκεντρώνονται περισσότερο οι καταναλωτές. Λύσεις όπως η κάμερα της Mobotix βοηθάνε τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις διαδικασίες και την αποτελεσματικότητά τους, αξιοποιώντας την επιχειρηματική ευφυΐα.

netweek (T. 415)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778