netweek - Οι επικίνδυνες ψευδαισθήσεις του marketing

Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

OPINION

Οι επικίνδυνες ψευδαισθήσεις του marketing

13 Φεβρουαρίου 2020 | 09:56 Γράφει ο Γιάννης  Μουρατίδης Topics: Marketing,Opinion,Ενέργεια / Περιβάλλον

Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε συνηθισμένοι να κοιτάμε το δέντρο και όχι το δάσος. Η διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι ότι πλέον το δάσος μεταβάλλεται με ρυθμό που ακόμα και οι σοφοί είναι δύσκολο να κατανοήσουν τα αποτελέσματα των αλλαγών.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778