Το PC gaming hardware αποτέλεσε το πρώτο εξάμηνο τους έτους έναν από τους σημαντικότερους μοχλούς ανάπτυξης για τους κατασκευαστές υπολογιστών και περιφερειακών στην καταναλωτική αγορά.

Αλλά και η ζήτηση για αξεσουάρ gaming ήταν σημαντική, όπως καταγράφει η GfK σε πρόσφατη μελέτη της, την οποία δημοσίευσε στο πλαίσιο της IFA 2017. Σύμφωνα με τη μελέτη της GfK, τα gaming PCs έχουν μετεξελιχθεί από μια εξειδικευμένη αγορά σε ένα mainstream προϊόν υψηλού τζίρου, συνεισφέροντας στο 55% της συνολικής αγοράς. Τα φορητά gaming PCs κατέγραψαν μια αύξηση του τζίρου τους κατά 24%, με τα συνολικά έσοδα όλων των gaming PCs (desktops και notebook) να αγγίζουν τα 1,5 δισ. ευρώ (στις αγορές που ανέλυσε η GfK, εξαιρώντας τη Β. Αμερική). Το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς κατέχει η Δ. Ευρώπη με 44% περίπου (+11%), με την περιοχή Ασίας – Ειρηνικού να δημιουργεί το 34% του τζίρου (+67%).

Εξαιρετική απήχηση είχαν και τα σχεδιασμένα για gaming ποντίκια, πληκτρολόγια, headsets και οθόνες. Ειδικά, δε, οι οθόνες κατέγραψαν έναν εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης (+114%), συνεισφέροντας τα μάλα στην πολύ καλή εικόνα της αγοράς. Σε αυτήν την υποκατηγορία, πολύ μεγάλη ζήτηση είχαν οι οθόνες 24”+, με υψηλά refresh rates, υποστήριξη συγχρονισμού με την GPU, όπως και οι καμπύλες οθόνες (Curved Displays). Οι οθόνες συνέβαλαν στο 57% της αγοράς αξεσουάρ για PC gaming με 579 εκατ. ευρώ τζίρο. Αλλά και τα gaming mouse (130 εκατ. ευρώ τζίρος, +15%), τα gaming keyboards (117 εκατ. τζίρος, +23%) και τα gaming headsets (210 εκατ. τζίρος, +10%) σηματοδοτούν, σύμφωνα με την GfK, μια ξεκάθαρη ανάπτυξη.