Μια σημαντική ανακατάταξη στην παγκόσμια αγορά smartphones κατέγραψε η Canalys το γ’ τρίμηνο του έτους.

Ενώ η Κίνα παραμείνει στην πρώτη θέση ως ο αδιαφιλονίκητης ηγέτης της αγοράς (με 110 εκατ. συσκευές), οι ΗΠΑ υποχώρησαν στην τρίτη θέση, παραδίδοντας τη θέση τους στην Ινδία, η οποία έσπασε το φράγμα των 40 εκατ. smartphones, καταγράφοντας μια ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 23%. Αυτή η ανάπτυξη συμβάλει στην ανακούφιση της αγοράς και καταρρίπτει οποιεσδήποτε αμφιβολίες υπήρχαν για τη δυναμική της ινδικής αγοράς.

Σχεδόν το 75% των συνολικών παραγγελιών αφορούν συσκευές των Samsung Electronics, Xiaomi, Vivo, Oppo και Lenovo, με την Xiaomi να πλασάρεται πολύ κοντά στην Samsung: ενώ οι Νοτιοκορεάτες πούλησαν 9,4 εκατ. συσκευές στην Ινδία, η Xiaomi διέθεσε σχεδόν 9,2 εκατ. συσκευές. Το ότι η Ινδία αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη αγορά το έχουν συνειδητοποιήσει οι κατασκευαστές smartphones εδώ και καιρό. Αυτό οδήγησε την Lenovo, που δραστηριοποιείται στην ινδική αγορά με το brand της Motorola, να διπλασιάσει την παραγωγή της.