Σημαντική επένδυση σε κέντρο logistics, κατάργηση της χρήσης χαρτιού στην παράδοση - παραλαβή και περισσότερα κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη ωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

H ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες τις τελευταίες δεκαετίες ακολουθεί ένα σταθερό πλάνο επενδύσεων με κατεύθυνση την ανάπτυξη καινοτομικών υπηρεσιών και εργαλείων που βασίζονται σε τεχνολογίες αιχμής, με στόχο τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.

Σε αυτό το πλαίσιο, και με κριτήριο τη δέσμευσή της για συνεχή προσαρμογή στις τεχνολογικές εξελίξεις και στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, διερευνά διαρκώς τις τάσεις που επικρατούν στις αγορές του εξωτερικού, αλλά και τις συνθήκες της εγχώριας αγοράς, με στόχο να προσφέρει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, αυτόματων σημείων εξυπηρέτησης και online εργαλείων για την πιο γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση των αποστολών, με την πλέον άμεση πληροφόρηση και διευκόλυνση του πελάτη. Προς αυτήν τη κατεύθυνση έχουν γίνει επενδύσεις για την απόκτηση νέων σύγχρονων συστημάτων αυτόματης διαλογής, που αυξάνουν σημαντικά την ποιότητα παράδοσης ως προς την ταχύτητα και την μείωση ανθρώπινου λάθους. Επίσης, για την προμήθεια κινητών συσκευών χειρός PDA τρίτης γενιάς για τους διανομείς, ώστε να λαμβάνουν την ηλεκτρονική υπογραφή του παραλήπτη, καθώς και συσκευές mobile POS και mobile printers, οι οποίες είναι πιστοποιημένες για απόλυτα ασφαλείς συναλλαγές με τραπεζικές κάρτες, παρέχοντας τραπεζικού επιπέδου encryption δεδομένων και ταχύτητα, για τη δυνατότητα πληρωμής με τραπεζικές κάρτες στο χώρο του πελάτη. Η επένδυση στον παραπάνω νέο τεχνολογικό εξοπλισμό μέχρι στιγμής έχει φτάσει τα 350.000€, ενώ υπολογίζεται να ανέλθει στα 2.000.000€ έως το τέλος του Ά τριμήνου του 2018.

Νέο logistics center
Παράλληλα, η ACS έχει προγραμματίσει τη δημιουργία ενός νέου κέντρου διαλογής σε ένα οικόπεδο συνολικής επιφάνειας 27.600 τ.μ. με διεθνείς προδιαγραφές και σύγχρονα συστήματα διαλογής, το οποίο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί κατά το 2019. Η εν λόγω επένδυση της εταιρείας, συνολικού ύψους 28-30 εκ. ευρώ, προβλέπεται να βελτιώσει σημαντικά τη δυναμικότητα και τους χρόνους διαλογής των αποστολών, με αποτέλεσμα την αναβάθμιση της αξιοπιστίας και των δυνατοτήτων διαχείρισης μεγαλύτερου πλήθους αποστολών, αυξάνοντας έτσι την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες
Με βάση το παραπάνω πλάνο επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες, η ACS έχει καταφέρει να αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε εφαρμογές, συστήματα και εξοπλισμό, με σκοπό να προσφέρει νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες για την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Καθώς ο σύγχρονος πελάτης αναζητά πλέον λύσεις που του εξασφαλίζουν ευκολία, ταχύτερη εξυπηρέτηση, καλύτερη ενημέρωση, ευέλικτες επιλογές και εξοικονόμηση κόστους, για την ACS ο στόχος πλέον είναι η δημιουργία καινοτομικών λύσεων σε τεχνολογίες αιχμής, που εξυπηρετούν όχι μόνο τον πελάτη-αποστολέα, αλλά και τον πελάτη-παραλήπτη, προς αυτές τις κατευθύνσεις. Τέτοιες λύσεις είναι η υπηρεσία αυτόματης απόδοσης αντικαταβολών με άμεσο web-transfer των χρημάτων και ηλεκτρονικές ενημερώσεις μέσω e-mail, τα εργαλεία αυτοματοποίησης αποστολών όπως το “Web Business Tools” για την πιο αποδοτική λειτουργία των e-shops, η υπηρεσία αυτόματων ειδοποιήσεων σε sms / e-mail / Viber για το status της αποστολής, η ηλεκτρονική κλήση courier “e-shipping” από το site της ACS με 30% έκπτωση, η υπηρεσία ηλεκτρονικής ανακατεύθυνσης αποστολών όπως το «ACS ReDirect» από το κινητό του παραλήπτη, όπου επιλέγει εύκολα νέο χρόνο/σημείο παράδοσης, η υπηρεσία παραλαβής / αποστολής εγγράφων εσωτερικού από ειδικές αυτόματες θυρίδες (automated lockers) «ACS Smart Points» σε επιλεγμένα πρατήρια Shell, καθώς και η υπηρεσία «card on delivery» για την πληρωμή των αντικαταβολών με χρεωστική/πιστωτική κάρτα στο κατάστημα ή ακόμα και στο χώρο του παραλήπτη με φορητές συσκευές P.O.S. που συνδέονται με το online σύστημα της ACS – υπηρεσίες που διευκολύνουν το σύνολο των πελατών της αγοράς ταχυμεταφορών.