Τα έσοδα από τις πωλήσεις των business PCs στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 6% (σε επίπεδο τζίρου), όπως καταγράφει η Context σε πρόσφατη μελέτη της.

Αν και οι πωλήσεις σε αριθμό τεμαχίων υποχώρησαν (-6%), η αύξηση των εσόδων αποδίδεται στη άνοδο των μέσων τιμών πώλησης (ASPs, Average Sell Prices) κατά 12%, που αντιστάθμισε τον μειωμένο όγκο πωλήσεων. Οι μέσες τιμές πώλησης των PCs αυξάνονται διαρκώς από τα τέλη του 2016, ως αποτέλεσμα των συναλλαγματικών διακυμάνσεων, των αλλαγών στο
κόστος συστατικών και στην ευεργετική αύξηση της ζήτησης προϊόντων μεγαλύτερης τιμής. Το τέταρτο τρίμηνο 2017, όπως και τα προηγούμενα τρίμηνα, υπήρχε μια σημαντική αύξηση της ζήτησης για ακριβότερα PCs, καθώς οι εμπορικοί πελάτες συνέχισαν την εστίασή τους στη βελτίωση της ποιότητας, των επιδόσεων και της φορητότητας των συστημάτων τους.

Αυτό αποτυπώθηκε και στα νούμερα: η μεγαλύτερη αύξηση του όγκου πωλήσεων σημειώθηκε στην high end αγορά, όπως για παράδειγμα, με 10% αύξηση των πωλήσεων ultra slim portables και 9% στη αγορά των notebook workstations. «Βλέποντας μπροστά, οι τιμές και τα έσοδα των business PCs θα συνεχίσουν να επωφελούνται από τη μετατόπιση της ζήτησης σε πιο high end προϊόντα, καθώς οι χρήστες θα εξακολουθούν να εστιάζουν στην υψηλή ποιότητα, τις κορυφαίες επιδόσεις και, συχνά, στη υψηλή φορητότητα» επισημαίνει η Marie-Christine Pygott, senior analyst της Context.