netweek - Η Apple πούλησε περισσότερα smartwatches από όλη τη ελβετική βιομηχανία ρολογιών

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Το τέταρτο τρίμηνο 2017

Η Apple πούλησε περισσότερα smartwatches από όλη τη ελβετική βιομηχανία ρολογιών

16 Φεβρουαρίου 2018 | 10:30 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Ιδιαίτερο αποδοτικό ήταν το τελευταίο τρίμηνο 2017 για την Apple, καθώς, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Canalys, διοχέτευσε στην αγορά σχεδόν 18 εκατομμύρια ρολόγια το 2017.

Το νούμερο αυτό είναι πολύ μικρό σε σύγκριση με τον αριθμό των iPhones που πωλούνται σε ετήσια βάση, αλλά αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με το 2016. Η Apple δεν αποκάλυψε πόσα ακριβώς ρολόγια της πωλήθηκαν, αλλά ο CEO της εταιρείας, Tim Cook, δήλωσε κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της Apple, ότι το Apple Watch σημείωσε 50% αύξηση σε έσοδα και τεμάχια για τέταρτο συνεχές τρίμηνο. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και οι αναλυτές της IDC, σύμφωνα με τους οποίους η Apple πούλησε περισσότερα «έξυπνα» ρολόγια το τέταρτο τρίμηνο του 2017 από ό, τι όλη η ελβετική βιομηχανία ρολογιών.

Οι παραγγελίες της Apple το δ’ τρίμηνο 2017 άγγιξαν τα 8 εκατ. τεμάχια περίπου, όταν οι πωλήσεις της ελβετικής βιομηχανίας ρολογιών συνολικά ανήλθαν, την ίδια περίοδο, στα 6,8 εκατ. ρολόγια συνολικά. Σύμφωνα, επίσης, με την ομοσπονδία της ελβετικής βιομηχανίας ρολογιών, οι πωλήσεις το 2017 άγγιξαν τα 24,3 εκατ. ρολόγια συνολικά. Αν και η ελβετική βιομηχανία παράγει ρολόγια υψηλής αξίας, επικεντρωνόμενη στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, δεν παύει να προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι η παραγωγή της Apple πλησιάζει εκείνη μιας από τις από τις μεγάλες χώρες παραγωγής ρολογιών στον κόσμο. Και καθώς η Apple προωθεί φέτος την έκδοση LTE του Apple Watch Series 3 σε περισσότερες χώρες σε όλο τον κόσμο, αναμένεται ότι το Apple Watch θα γίνεται όλο και πιο σημαντικό προϊόν για την Apple.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778