netweek - O Νίκος Μπαρτζουλιάνος αναλαμβάνει στρατηγικό ρόλο στα κεντρικά της Samsung στην Κορέα

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Θα ασκεί το ρόλο του Senior Director στο τμήμα Global Brand Marketing της Samsung

O Νίκος Μπαρτζουλιάνος αναλαμβάνει στρατηγικό ρόλο στα κεντρικά της Samsung στην Κορέα

8 Μαρτίου 2019 | 18:03 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: News

Ο Νίκος Μπαρτζουλιάνος αποτελεί από την 1η Μαρτίου, σύμφωνα με πληροφορίες του NetFAX, τον νέο Senior Director του τμήματος Global Brand Marketing κινητής τηλεφωνίας του κορεάτικου τεχνολογικού κολοσσού στα κεντρικά γραφεία στην Σεούλ.

Παράλληλα, διατηρεί την ιδιότητα του ως επικεφαλής Strategy & Operations του ίδιου τμήματος. Στις αρμοδιότητές του περιλαμβάνεται το λανσάρισμα των νέων συσκευών στην παγκόσμια αγορά (Go To Market Strategy), ο συντονισμός των παραρτημάτων marketing ανά τον κόσμο καθώς και των 10 διαφημιστικών agencies (Leo Burnett, Ogilvy, R/GA, Starcom, Edelman, Cheil Worldwide, MRM/McCann, BBH, Turner Duckworth, We Are Social) που στηρίζουν το δημιουργικό κομμάτι της επικοινωνίας της Samsung.

O N. Μπαρτζουλιάνος βρίσκεται ήδη στον τέταρτο του χρόνο στην πρωτεύουσα της Κορέας, Σεούλ, ενώ προέρχεται από τον χώρο του μάρκετινγκ και στρατηγικής, με πολυετή εμπειρία και θέσεις αυξανόμενης διοικητικής ευθύνης στις εταιρείες Procter & Gamble (Γενεύη) και McKinsey & Co (Νέα Υόρκη, Αθήνα). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στην διοίκηση επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Harvard Business School, και διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Το 2016 έγινε ο πρώτος Έλληνας μαραθωνοδρόμος και από τους ελάχιστους παγκοσμίως που τερμάτισε και τους έξι World Marathon Majors (Βοστώνη, Σικάγο, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Βερολίνο, Τόκυο).

Netweek Online( 8 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

O μονόδρομος της ψηφιοποίησης του Retail

Η διαχείριση των Big Data με τη χρήση AI, η ικανότητα εξεύρεσης τεχνολογικών ταλέντων, αλλά και ό,τι συνεπάγεται η συλλογή προσωπικών δεδομένων, είναι τα θέματα που απασχολούν έντονα τους εμπόρους λιανικής τον τελευταίο καιρό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778