netweek - Τεχνική Υποστήριξη «Made in Greece» για την Canon

Κυριακή, 19 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Επιτυχημένη η συνεργασία με την Teleperformance την πρώτη διετία και έπεται συνέχεια…

Τεχνική Υποστήριξη «Made in Greece» για την Canon

19 Απριλίου 2019 | 12:38 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Events

Τα δυο χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας του Πανευρωπαϊκού Κέντρου Τεχνικής Υποστήριξης των εμπορικών πελατών της αλλά και των καταναλωτών, που εδρεύει στην Αθήνα, γιόρτασε χθες η Canon, με ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου.

Το Κέντρο, που «τρέχει» για λογαριασμό της η Teleperformance Greece απασχολώντας σ’ αυτό περισσότερους από 380 εργαζομένους, αποτελεί επένδυση ύψους αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Προσφέρει λύσεις στους πελάτες της ιαπωνικής εταιρίας σε 24 χώρες και σε 17 γλώσσες, καλύπτοντας το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της για οικιακές και επιχειρηματικές συσκευές, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη. Συγκεκριμένα, διαχειρίζεται άνω των 900.000 τηλεφωνικών κλήσεων και άνω των 540.000 αιτημάτων μέσω e-mail, ετησίως, εκ μέρους επαγγελματιών, ενώ περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 αιτήματα μέσω e-mail, αφορούν αποκλειστικά σε καταναλωτικά προϊόντα.

Παρόντες στη χθεσινή εκδήλωση ήταν κορυφαία στελέχη και συνεργάτες της Canon, με τιμώμενο πρόσωπο τον πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, Γιασουχίρο Σιμίζου, ο οποίος -στη σύντομη ομιλία του- αναφέρθηκε στη φετινή 120η επέτειο της έναρξης διπλωματικών σχέσεων μεταξύ των δυο χωρών, σχολίασε πολύ θετικά τη λειτουργία του Κέντρου Υποστήριξης της Canon στην Αθήνα και συνέδεσε το συγκεκριμένο έργο με τις πρόσφατες πρωτοβουλίες για στενότερη διμερή συνεργασία, ιδιαίτερα στον επιχειρηματικό τομέα, αλλά και σ’ εκείνον της τουριστικής συνεργασίας, με αφορμή την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020, στο Τόκιο.

Σ’ ό,τι αφορά στο πρακτικό σκέλος της συνεργασίας, ο Ολλανδός διευθυντής του τομέα Υποστήριξης Πελατών της Cannon για την Ευρώπη, Χανς φαν ντεν Χέβελ, εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που τους παρείχε το Κέντρο όλη αυτή τη διετία και τις υψηλών προδιαγραφών δυνατότητες του προσωπικού του, τονίζοντας -σε απάντηση σχετικών ερωτημάτων- ότι η εταιρεία του θα ανανεώσει την τριετή σύμβασή της με την Teleperformance που λήγει τον επόμενο χρόνο, και μάλιστα υπάρχουν σχέδια για επέκταση της κάλυψής της και προς την κατεύθυνση των αφρικανικών χωρών.

Την ικανοποίησή του για τα θετικά αποτελέσματα της συνεργασίας εξέφρασε και o Ιωάννης Τουρκομάνης, President of Continental Europe, Middle East & Africa του Ομίλου Teleperformance, υπογραμμίζοντας ότι «η επιτυχία του έργου στηρίζεται στην υψηλή εξειδίκευση, πείρα και τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει, για την κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας διεθνών ομίλων με τους πελάτες τους». Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Canon Ελλάδας, Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, τόνισε από την πλευρά του πως «η εξαιρετικά σημαντική επένδυση του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων της Canon στη χώρα μας υπογραμμίζει τη σταθερή βούληση της εταιρείας να ενισχύει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας».

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778