Nέα δεδομένα που αφορούν στην περαιτέρω ψηφιοποίηση του κράτους φέρνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εγκαινιάζοντας κατά το προσεχές χρονικό διάστημα το «Ψηφιακό Γκισέ». Θα πρόκειται ουσιαστικά για μία υπηρεσία συναλλαγής και επικοινωνίας του πολίτη με το Δημόσιο.

Μέσω αυτής ο εκάστοτε πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να κλείνει ραντεβού μέσω του gov.gr με την υπηρεσία που επιθυμεί, πραγματοποιώντας στη συνέχεια τηλεδιάσκεψη με τον αρμόδιο υπάλληλο της εκάστοτε υπηρεσίας από την οποία επιθυμεί να λάβει απαντήσεις ή εξυπηρέτηση σε ζητήματα της καθημερινότητάς του. Επίσης, εφόσον ο πολίτης ζητήσει κάποιο πιστοποιητικό, θα έχει την δυνατότητα να το λαμβάνει στη συνέχεια στο e-mail του.

ΚΕΠ: Ψηφιακή κατάθεση αιτήσεων και αποστολή πιστοποιητικών μέσω mail
Επιπλέον, ξεκινά μέσω του gov.gr η ψηφιακή κατάθεση αιτήσεων στα ΚΕΠ, τα οποία θα εκδίδουν τα έγγραφα που ζητά ο πολίτης και στη συνέχεια θα αποστέλλονται στο e-mail του. Επιπλέον τίθεται σε εφαρμογή η έκδοση ληξιαρχικών πιστοποιητικών μέσω του gov.gr. Χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει η εν εξελίξει διαδικασία της ψηφιακής μετάβασης των φορέων της κεντρικής κυβέρνησης, 1,5 εκατομμύριο ελεύθεροι επαγγελματίες, απασχολούμενοι και αγρότες θα έχουν την δυνατότητα να εκδίδουν ψηφιακά ασφαλιστική ενημερότητα μέσω του ΕΦΚΑ.

Τέλος, μέσω των διαδικασιών που εφαρμόζονται το τελευταίο χρονικό διάστημα, η ανανέωση των δελτίων ανεργίας θα γίνεται αυτόματα και οι εγγεγραμμένοι άνεργοι δεν θα χρειάζεται να προβαίνουν σε ενέργειες για την ανανέωσή τους. Επίσης, η ανανέωση του ΑΜΚΑ θα γίνεται ηλεκτρονικά από τα ληξιαρχεία χωρίς να απαιτούνται ληξιαρχικές πράξεις γεννήσεως, γάμου ή θανάτου συγγενικού τους προσώπου.