netweek - Mobile CRM: Καλές και κακές πρακτικές

Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Mobile CRM: Καλές και κακές πρακτικές

4 Φεβρουαρίου 2013 | 09:27 Γράφει η Ελένη  Χρυσαφοπούλου Topics: CRM,Special Reports

Οι οργανισμοί συχνά προωθούν εσφαλμένα μια multichannel και self-service εφαρμογή ως λύση mobile και υποθέτουν ότι ο browser ενός smartphone θα προσφέρει μια καλή εμπειρία στον πελάτη. Ωστόσο, η παροχή video και γραφικών σε καλή ανάλυση μέσω μιας φορητής συσκευής δεν συνεπάγεται και καλή εμπειρία του πελάτη.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778