H CQS, μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ανέλαβε την υποστήριξη του ΟΠΑΠ, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και ποιοτική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η συνεργασία με τον ΟΠΑΠ αφορά στη διαχείριση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών του, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο δίκτυο των πρακτορείων του σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το μοντέλο εξυπηρέτησης που σχεδιάστηκε από την CQS ενσωματώνει όλα τα στοιχεία ανάπτυξης των παιχνιδιών του ΟΠΑΠ που προσφέρονται στους πελάτες του και έχει ως κεντρικό στοιχείο την αμεσότητα και την ευελιξία. Ο CEO της CQS, Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, σημείωσε: «Έχουμε σχεδιάσει ένα πρόγραμμα το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις υψηλές απαιτήσεις των πελατών του ΟΠΑΠ και ευελπιστούμε ότι, μέσα από αυτή τη συνεργασία, θα δημιουργήσουμε ένα πρότυπο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών».