netweek - Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ: Ελληνικά βότανα, ενίσχυση της διεθνούς δραστηριότητας στο τζίρο και cloud

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ: Ελληνικά βότανα, ενίσχυση της διεθνούς δραστηριότητας στο τζίρο και cloud

26 Ιανουαρίου 2017 | 09:31 Γράφει το NetWeek  Editor Topics: Βιομηχανία

Εξαιρετική δυναμική και σημαντικές προοπτικές ανέλιξης παρουσιάζει η κατηγορία των φυσικών καλλυντικών στην οποία και δραστηριοποιείται με ξεχωριστή επιτυχία ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ.

Σήμερα, η εταιρεία “ταξιδεύει” τα ελληνικά βότανα παγκοσμίως μέσω των κάτι παραπάνω από 400 φυσικά προϊόντα, διαθέτοντας παρουσία σε περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης, μεταξύ των οποίων 6.500 φαρμακεία στην ελληνική επικράτεια. Η επιστημονική έρευνα, τα εξειδικευμένα φυσικά δραστικά συστατικά, η προηγμένη σύνθεση, η ποιότητα, τα ορατά οφέλη, η προσιτή τιμή, αλλά και το χαρακτηριστικό design αποτελούν τα στοιχεία που καθιέρωσαν την πρόταση περιποίησης ΚΟΡΡΕΣ στον ελληνικό, αλλά και διεθνή χάρτη. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Δημήτρης Βιδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Κορρές: “Η θετική πορεία αποτελεί συνισταμένη της αυξανόμενης ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με τα συστατικά, τις συνθέσεις, τα οφέλη και τυχόν επιπτώσεις στο δέρμα και στο περιβάλλον, αλλά και της εξέλιξης της τεχνολογίας, των αλματωδών βημάτων στην έρευνα των φυσικών συστατικών, αλλά και των αποτελεσματικών φυσικών προϊόντων που τεκμηριωμένα αποτελούν παγκόσμιες καινοτομίες.

Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε μία μετατόπιση καταναλωτών ανάμεσα στα δίκτυα πώλησης. Το φαρμακείο -όπου δραστηριοποιείται η πλειοψηφία των brands φυσικών καλλυντικών- κέρδισε σημαντικό έδαφος, ενώ η ισορροπημένη σχέση ποιότητας-αποτελεσματικότητας-τιμής είναι αυτή που διατήρησε τη διευρυμένη καταναλωτική βάση”.

“Κεφάλαιο” μοναδικής αξίας τα ελληνικά βότανα
Η αναζήτηση ποιοτικών λύσεων περιποίησης, φιλικών προς την επιδερμίδα και το περιβάλλον, προϊόντων που σέβονται όσους τα επιλέγουν και έχουν αποδεδειγμένη δράση αποτελεί κοινό παρονομαστή σε όλες τις αγορές. Ο κ. Βιδάκης θεωρεί πως το κοινό είναι εκτεθειμένο σε πλήθος πληροφοριών σχετικά με τα φυσικά συστατικά και τα αντίστοιχα προϊόντα. “Για αυτό και ήδη από το 2008 υιοθετήσαμε μία απόλυτα ειλικρινή στάση απέναντι στον καταναλωτή, μέσω της πρωτοβουλίας Formula Facts. Αναπτύξαμε έναν πίνακα που αναφέρει με κατανοητό τρόπο τα συστατικά κάθε σύνθεσης, καθώς επίσης και το πραγματικό ποσοστό φυσικού περιεχομένου. Πρόκειται για την δική μας συμβολή, ώστε καθένας να είναι σε θέση να επιλέξει συνειδητά το κατάλληλο για τον ίδιο προϊόν”. Το προϊόν βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας της ΚΟΡΡΕΣ, με βάση την οποία η καινοτομία στηρίζεται σε έρευνα, δίνοντας έμφαση στα ελληνικά βότανα, αλλά και στην κλινικά αποδεδειγμένη δράση των προϊόντων.

Μάλιστα, προκειμένου να επιτευχθούν τα προαναφερθέντα, η εταιρεία επενδύει σταθερά όσο και συνειδητά στην Έρευνα και Ανάπτυξη, διοχετεύοντας εκεί περίπου το 6% του ετήσιου προϋπολογισμού της! Την ίδια στιγμή, η ΚΟΡΡΕΣ έχει καταφέρει να έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο επιστημονικών συνεργασιών με διεθνή ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα, συμμετέχοντας σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, ιδιαίτερης σημασίας για τη βιομηχανία φυσικών καλλυντικών. “Κατ’ αυτό τον τρόπο στοχεύουμε να αντιπαραβάλλουμε την αποτελεσματική φυσική εναλλακτική σε ευρέως χρησιμοποιούμενα συνθετικά συστατικά, για την ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων, τα οποία είναι σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας”, υπογραμμίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ. Ειδικότερα, τα ελληνικά βότανα αποτελούν βασικό κεφάλαιο για την εταιρεία.

Η επιστημονική μελέτη των ιδιοτήτων τους, το δίκτυο ηθικών συνεργασιών στις βιολογικές καλλιέργειες, αλλά και η δημιουργία μίας πρότυπης Μονάδας Εκχυλίσεως του φυτικού υλικού που προέρχεται από τις συγκεκριμένες συνεργασίες, εκφράζουν αυτή την προσπάθεια. Η εταιρεία έχει επιλέξει συνειδητά να αναπτύξει δίκτυο συνεργασιών με τους παραγωγούς και τις τοπικές κοινωνίες, βάσει των αρχών συμβολαιακής γεωργίας - το δίκτυο της ΚΟΡΡΕΣ στηρίζει γύρω στις 5,000 οικογένειες. “Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσφατα παρουσιάσαμε το ελιξήριο νεότητας Χρυσός Κρόκος. Πρόκειται για το πρώτο καλλυντικό προϊόν που βασίζεται στο βιολογικό κρόκο Κοζάνης μέσω της σύμπραξης με τον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης. Επίσης, αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της συνολικής μας προσέγγισης αποτελεί η σειρά Καστανιά Αρκαδική. Πρόκειται για μια εντελώς νέα παγκόσμια καινοτομία της ΚΟΡΡΕΣ στην αντιγήρανση, έχοντας ως αφετηρία τη μεγαλύτερη έρευνα που έγινε ποτέ σε φυσικά συστατικά και την Καστανιά από την Αρκαδία. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της τετραετούς έρευνας AGROCOS που αφορούσε στη μελέτη 1.800 φυτών από ολόκληρο τον κόσμο, υπήρξε ελληνική πρωτοβουλία με επικεφαλής την ΚΟΡΡΕΣ και τη Φαρμακευτική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με επτά διεθνή ερευνητικά κέντρα και ηγετικές βιομηχανίες. Αποτελεί δε, και τη μοναδική μεταξύ 15 προτάσεων που προερχόταν από συνολικά 106 συμμετέχοντες η οποία και εγκρίθηκε από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Eπιστημονικής Eπιτροπής”, τόνισε με έμφαση ο κ. Βιδάκης.

Σήμερα, η εταιρεία “ταξιδεύει” τα ελληνικά βότανα παγκοσμίως μέσω των κάτι παραπάνω από 400 φυσικά προϊόντα, διαθέτοντας παρουσία σε περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης, μεταξύ των οποίων 6.500 φαρμακεία στην ελληνική επικράτεια. Η επιστημονική έρευνα, τα εξειδικευμένα φυσικά δραστικά συστατικά, η προηγμένη σύνθεση, η ποιότητα, τα ορατά οφέλη, η προσιτή τιμή, αλλά και το χαρακτηριστικό design αποτελούν τα στοιχεία που καθιέρωσαν την πρόταση περιποίησης ΚΟΡΡΕΣ στον ελληνικό, αλλά και διεθνή χάρτη. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Δημήτρης Βιδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Κορρές: “Η θετική πορεία αποτελεί συνισταμένη της αυξανόμενης ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με τα συστατικά, τις συνθέσεις, τα οφέλη και τυχόν επιπτώσεις στο δέρμα και στο περιβάλλον, αλλά και της εξέλιξης της τεχνολογίας, των αλματωδών βημάτων στην έρευνα των φυσικών συστατικών, αλλά και των αποτελεσματικών φυσικών προϊόντων που τεκμηριωμένα αποτελούν παγκόσμιες καινοτομίες.

Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε μία μετατόπιση καταναλωτών ανάμεσα στα δίκτυα πώλησης. Το φαρμακείο -όπου δραστηριοποιείται η πλειοψηφία των brands φυσικών καλλυντικών- κέρδισε σημαντικό έδαφος, ενώ η ισορροπημένη σχέση ποιότητας-αποτελεσματικότητας-τιμής είναι αυτή που διατήρησε τη διευρυμένη καταναλωτική βάση”.

“Κεφάλαιο” μοναδικής αξίας τα ελληνικά βότανα
Η αναζήτηση ποιοτικών λύσεων περιποίησης, φιλικών προς την επιδερμίδα και το περιβάλλον, προϊόντων που σέβονται όσους τα επιλέγουν και έχουν αποδεδειγμένη δράση αποτελεί κοινό παρονομαστή σε όλες τις αγορές. Ο κ. Βιδάκης θεωρεί πως το κοινό είναι εκτεθειμένο σε πλήθος πληροφοριών σχετικά με τα φυσικά συστατικά και τα αντίστοιχα προϊόντα. “Για αυτό και ήδη από το 2008 υιοθετήσαμε μία απόλυτα ειλικρινή στάση απέναντι στον καταναλωτή, μέσω της πρωτοβουλίας Formula Facts. Αναπτύξαμε έναν πίνακα που αναφέρει με κατανοητό τρόπο τα συστατικά κάθε σύνθεσης, καθώς επίσης και το πραγματικό ποσοστό φυσικού περιεχομένου. Πρόκειται για την δική μας συμβολή, ώστε καθένας να είναι σε θέση να επιλέξει συνειδητά το κατάλληλο για τον ίδιο προϊόν”. Το προϊόν βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας της ΚΟΡΡΕΣ, με βάση την οποία η καινοτομία στηρίζεται σε έρευνα, δίνοντας έμφαση στα ελληνικά βότανα, αλλά και στην κλινικά αποδεδειγμένη δράση των προϊόντων.

Μάλιστα, προκειμένου να επιτευχθούν τα προαναφερθέντα, η εταιρεία επενδύει σταθερά όσο και συνειδητά στην Έρευνα και Ανάπτυξη, διοχετεύοντας εκεί περίπου το 6% του ετήσιου προϋπολογισμού της! Την ίδια στιγμή, η ΚΟΡΡΕΣ έχει καταφέρει να έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο επιστημονικών συνεργασιών με διεθνή ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα, συμμετέχοντας σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, ιδιαίτερης σημασίας για τη βιομηχανία φυσικών καλλυντικών. “Κατ’ αυτό τον τρόπο στοχεύουμε να αντιπαραβάλλουμε την αποτελεσματική φυσική εναλλακτική σε ευρέως χρησιμοποιούμενα συνθετικά συστατικά, για την ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων, τα οποία είναι σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας”, υπογραμμίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ. Ειδικότερα, τα ελληνικά βότανα αποτελούν βασικό κεφάλαιο για την εταιρεία.

Η επιστημονική μελέτη των ιδιοτήτων τους, το δίκτυο ηθικών συνεργασιών στις βιολογικές καλλιέργειες, αλλά και η δημιουργία μίας πρότυπης Μονάδας Εκχυλίσεως του φυτικού υλικού που προέρχεται από τις συγκεκριμένες συνεργασίες, εκφράζουν αυτή την προσπάθεια. Η εταιρεία έχει επιλέξει συνειδητά να αναπτύξει δίκτυο συνεργασιών με τους παραγωγούς και τις τοπικές κοινωνίες, βάσει των αρχών συμβολαιακής γεωργίας - το δίκτυο της ΚΟΡΡΕΣ στηρίζει γύρω στις 5,000 οικογένειες. “Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσφατα παρουσιάσαμε το ελιξήριο νεότητας Χρυσός Κρόκος. Πρόκειται για το πρώτο καλλυντικό προϊόν που βασίζεται στο βιολογικό κρόκο Κοζάνης μέσω της σύμπραξης με τον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης. Επίσης, αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της συνολικής μας προσέγγισης αποτελεί η σειρά Καστανιά Αρκαδική. Πρόκειται για μια εντελώς νέα παγκόσμια καινοτομία της ΚΟΡΡΕΣ στην αντιγήρανση, έχοντας ως αφετηρία τη μεγαλύτερη έρευνα που έγινε ποτέ σε φυσικά συστατικά και την Καστανιά από την Αρκαδία. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της τετραετούς έρευνας AGROCOS που αφορούσε στη μελέτη 1.800 φυτών από ολόκληρο τον κόσμο, υπήρξε ελληνική πρωτοβουλία με επικεφαλής την ΚΟΡΡΕΣ και τη Φαρμακευτική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με επτά διεθνή ερευνητικά κέντρα και ηγετικές βιομηχανίες. Αποτελεί δε, και τη μοναδική μεταξύ 15 προτάσεων που προερχόταν από συνολικά 106 συμμετέχοντες η οποία και εγκρίθηκε από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Eπιστημονικής Eπιτροπής”, τόνισε με έμφαση ο κ. Βιδάκης.


Πολλαπλές εμπορικές δράσεις εντός των συνόρων - προσεκτικές κινήσεις στο εξωτερικό
Η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει για την ΚΟΡΡΕΣ σε πρώτο πλάνο σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού. Μάλιστα, στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρείας είναι να συνεχίσουν να εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στο φαρμακείο με νέα πρωτοποριακά προϊόντα, με ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας και προώθησης, καθώς επίσης και διαρκή εξέλιξη της εικόνας του brand στο σημείο πώλησης.

“Θα συνεχίσουμε αυτονόητα να επενδύουμε στην Ελλάδα, στα ελληνικά βότανα, στο δίκτυο ηθικών συνεργασιών με καλλιεργητές, στην παραγωγή φυτικών εκχυλισμάτων υψηλής ποιότητας, στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας στα φυσικά συστατικά, και στην ανάπτυξη καινοτομικών, ποιοτικών και αποτελεσματικών προϊόντων. Παράλληλα, κεντρικός μας στόχος, είναι η περαιτέρω ενίσχυση της συμμετοχής της διεθνούς δραστηριότητας στο τζίρο της εταιρείας, κυρίως μέσα από τις αγορές προτεραιότητας, όπως είναι οι ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία και Νορβηγία. Ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε αγοράς επιδιώκεται η ενδυνάμωση της παρουσίας μας με καινούρια προϊόντα, με την εντατική υποστήριξη ή ακόμη και την ανάπτυξη του δικτύου διανομής”, σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Βιδάκης. Η εξαγωγική δραστηριότητα για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕ κατέχει αρκούντως σημαντική θέση στην εμπορική πολιτική του, καθώς αντιστοιχούντο 46% των ενοποιημένων πωλήσεών του. Μάλιστα, ακολουθεί στρατηγική εστίασης σε συγκεκριμένες αγορές που παρουσιάζουν προοπτικές για τη μάρκα, με σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης ταυτόχρονα. Με βάση τον κ. Βιδάκη, “Ανάμεσά τους βρίσκεται η Λατινική Αμερική, μία νέα αγορά που εγκαινιάσαμε πρόσφατα στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας με την AVON. Έχοντας ως πρώτη χώρα-στόχο τη Βραζιλία, η εταιρεία αναμένεται να προσεγγίσει το ευρύ κοινό μιας αγοράς με εξαιρετική δυναμική στη βιομηχανία ομορφιάς. Την ίδια στιγμή, η αναζήτηση νέων αγορών παραμένει ζητούμενο, στο βαθμό που το κοινό της εκάστοτε αγοράς είναι εξοικειωμένο με τα φυσικά καλλυντικά και αναζητά προϊόντα προστιθέμενης αξίας, ενώ υπάρχει το κατάλληλο δίκτυο διανομής”.

Άμεσο ενδιαφέρον για το cloud
Το γεγονός ότι η ΚΟΡΡΕΣ αποτελεί πολυεθνική εταιρεία με ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες στον τομέα της απρόσκοπτης διάθεσης της πληροφορίας τόσο από απόψεως γεωγραφικής όσο και χρονικής, αλλά και real time monitoring του συνόλου των λειτουργιών της, η τεχνολογική υποδομή παραμένει προτεραιότητα και τομέας συνεχούς επένδυσης και εξέλιξης. H εταιρεία από την έναρξη της λειτουργίας της έχει δώσει ξεχωριστή έμφαση στη μηχανοργάνωσή της. Ανάγκη που έγινε ακόμη πιο έντονη από τη στιγμή κατά την οποία η ΚΟΡΡΕΣ αναπτυσσόταν με έντονους ρυθμούς, καθιστώντας απαραίτητη τη δημιουργία των κατάλληλων δομών προκειμένου να υποστηρίξουν την επέκτασή της τόσο εντός όσο και εκτός των συνόρων. “Ξέρετε, η διαχείριση του brand, μέσω περισσότερων από 400 φυσικών προϊόντων σε 30 αγορές διεθνώς, απαιτεί την ύπαρξη της κατάλληλης τεχνογνωσίας όσο και τεχνολογίας: Αναβαθμισμένο όσο και σύγχρονο λογισμικό και hardware αιχμής που διευκολύνει το monitoring του συνόλου των λειτουργιών (λ.χ. από την παραλαβή των πρώτων υλών μέχρι την αποθήκευση και τη διαδικασία της μεταφοράς), πολυεπίπεδο εμπορικό και οικονομικό reporting, διατμηματική επικοινωνία, αλλά και την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών μας. Για αυτό το λόγο και έχουμε αναπτύξει εργαλεία, αλλά και custom-made προγράμματα τα οποία και διευκολύνουν τη διαχείριση των ανωτέρω. Επιπροσθέτως, καθοριστικό ρόλο παίζει η πλατφόρμα επιχειρηματικής ευφυΐας TARGIT Decision Suite, καθώς αποσκοπεί στην άμεση ενημέρωση για κάθε τυχόν μεταβολή υπάρξει στο επιχειρησιακό περιβάλλον και η οποία με τη σειρά της θα μπορούσε να αποτελέσει ευκαιρία ή ακόμη και απειλή για την εταιρική μας δραστηριότητα”, υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο κ. Βιδάκης και συνεχίζει: “Μία από τις βασικές κατευθύνσεις που θέλουμε να ακολουθήσουμε είναι αυτή του cloud. Κι αυτό, καθώς οι διαρκώς μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές συνθήκες σε συνδυασμό με την παγκόσμια παρουσία της εταιρείας επιβάλλουν την υιοθέτηση μιας ευέλικτης όσο και άμεσα κλιμακούμενης λύσης τεχνολογικής υποδομής. Υπό αυτό το πρίσμα, θεωρούμε πως το cloud αποτελεί την κατάλληλη λύση τόσο άμεσα όσο και σε πιο μακροπρόθεσμη περίοδο. Ευελπιστούμε πως με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλίσουμε ταχύτητα στη διάδοση της πληροφορίας, καλύτερη διαχείριση των δεδομένων, μεγαλύτερη ασφάλεια, ευκολία για τους χρήστες, αλλά και μείωση των σχετικών δαπανών”.

netweek (T. 400)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778