Υψηλές επιδόσεις το 2016 σημείωσαν τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου, ενώ για το 2017 η αλυσίδα φιλοδοξεί να παραμείνει αγαπημένος προορισμός για προϊόντα και λύσεις τεχνολογίας, ενισχύοντας τη ψηφιακή εμπειρία του πελάτη.

Το 2016, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πραγματοποίησαν περισσότερες από 20 εκατομμύρια συναλλαγές και υποδέχτηκαν πάνω από 30 εκατομμύρια επισκέπτες, ενώ πάνω από 7,5 εκατομμύρια ήταν οι επισκέψεις στο ανανεωμένο germanos.gr για έρευνα και online αγορές. Ανοδικά σε σχέση με πέρσι ήταν τα μερίδια της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις πωλήσεις Αξεσουάρ & Gadgets όπως τα wearables, στα tablets, παρά την πτωτική πορεία της αγοράς, αλλά και στις τηλεοράσεις. Εξαιρετικά δημοφιλείς παρέμειναν οι υπηρεσίες G-ticketing, την οποία χρησιμοποίησαν πάνω από 120.000 πελάτες, και G-photoprint, καθώς στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εκτυπώθηκαν πάνω από 1,5 εκατ. ψηφιακές φωτογραφίες.

Σημαντική για τη χρονιά που πέρασε ήταν η συνεργασία με την PROTERGIA για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Ανάμεσα στις ενέργειες στις οποίες θα προβεί η αλυσίδα το 2017 περιλαμβάνεται η ενίσχυση της γκάμα των high tech προϊόντων (όπως wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart TVs, & κονσόλες) και η ανανέωση των καταστημάτων (με μοντέρνα αισθητική, διακριτές προϊοντικές ζώνες, περισσότερα live demos και διαδραστικές οθόνες). Επίσης, το 2017 θα δοθεί ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην εκπαίδευση των ανθρώπων της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Φέτος, οι άνθρωποι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, απαντώντας στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής, θα εξελιχθούν σε εξειδικευμένους συμβούλους και για θέματα συνδεσιμότητας (connectivity) προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας.